27 Ağustos 2012 Pazartesi

Aşk Ateşi ;)

Sadece paylaşmak istedim. Eskiden Marcus ile beraber Dünya gezegenine gittiğimizde orada icat edilmiş olan "İnternet" adlı, gezegenin istediğin her yerine ulaşabileceğin oldukça havalı bir icattan bulduğum eski bir resim. Bu bana benim aşkım için deliren kızları hatırlatıyor. Hahahaha onları seviyorum ;)


Bu arada; Enna! Okula hafta sonu geleceğini söyledin ama Marcus ile önceden söz verilmiş bir göreviniz varmış. (Benim niye haberim yok?) Neyse, o yüzden yarın bir ara okula uğramanı söyledi. Temelli olmasa da beş dakika için gelmen gerektiğini önemli olduğunu söylüyor. Sonra geri gidermişsin eğer istersen. Bana kalırsa gelmişken gitme bir daha ne gerek var dimi git gel git gel... Neyse, cevabını bekliyorum ;)

23 yorum:

  1. Marcus bey çatlasın patlasın GEL-MI-YOR-UM... çok gelmemi istiyorsa bir kaç kelimede o birşeyler yazsın !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaha Marcus beye duyrulur ;D

      Sil
    2. Nacta haklı Enna. Gecikmiş çok görevimiz var. Bu akşam okula geldiğinde önce benim yanıma geleceksin. Bunların artık bitmesi gerekli! Yeterince bekledim. Anlaşıldı mı?

      Sil
    3. Ama Marcus.. biz onları geçen gün seninle konuşmuştuk.. Bu gecelik izin versen ölür müsün?

      Sil
    4. ASLA OLMAZ MARCUS!!! ENNA'YI ZORLA YALVAR YAKAR OKULA GELMESİ İÇİN ZORLADIM!!! GELİR GELMEZ SENİN YANINA GELMESİNE İZİN VERECEĞİMİ Mİ SANDIN HUH??? UNUT BUNU! GÖREVLERİNİZ BİRAZ DAHA BEKLEYEBİLİR!

      Sil
    5. Nacta haklı.. olmaz Marcus !!!

      Sil
    6. Üzgünüm Nacta ama böyle olması gerekiyor. Onu senden önce bende okula getirebilirdim ama kendi rızası ile gelmesi gerekiyordu. Sen bunun için iyi bir kurbansın, bunu biliyorsun zaten. Bu yüzden, konu kapanmıştır! Enna gelince ilk benim odama geleceksin.

      Sil
    7. Yaa HAYIR YAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

      Sil
    8. Kurban huh?? Avucunu yala Marcus.. Gelmiyorum kudur.. Çatla Patla.. Benimle derdin ne senin açıkça söyler misin??

      Sil
    9. Evet söyler misin?????

      Sil
    10. ahahahahah Korkak kaçtı dimi?? Uyuz.. söylemeye yüzü yok nasılsa??!!! Bunun derdi nedir ya..

      Sil
    11. Hiç bir şeyden kaçtığım yok! Siz iki aptal böyle uyduruk blok sitelerinde zamanınızı harcamaktan başka bir şey yapmıyorsunuz.
      Eğer gelmemekte kararlıysan Enna, senin yerine başka birini almak zorunda kalacağım. Kararın nedir?

      Sil
    12. APTAL MI???? SEN KİME APTAL DEDİĞİNİ SANIYORSUN HUH???? SENSİN APTAL!!!!!! MAN KAFALI GERİ ZEKALI ŞEY!!!!!!!!!!! ARGGGGGGHHHHH!!!!!!!!!

      Sil
    13. Nacta tamam sakin ol!!!

      Öncelikle laflarına dikkat et Marcus.. Her ne kadarda benden ve Nactadan üstün olsan bile, benimde saygın bir kişiliğim olduğunu unutma!! Biraz daha kibar olmalısın.. Ve başka birini bulmakta ne demek oluyor? Şu işi açıklar mısın?

      Sil
    14. Üzgünüm Enna, fakat bu iş ciddi. Yeterince zaman kaybettik zaten!
      Kar topu kristalini bir tek senin sayende bulabilirim ve bu gerekli son eksik parça. Eğer sen yapmazsan, başka birini bunun için görevlendirmek zorunda kalacağım.

      Sil
    15. Evet iyi fikir. Başka birini görevlendir! ENNA BENİM!!!!!!!!!!

      Sil
    16. Nacta çok tatlısın fakat tamam Marcus kabul ediyorum.. Bu işi hemen gerçekleştireceğim ve gece beni rahat bırakacaksın anlaşıldı mı?

      Sil
    17. Pekala anlaştık. Kristal karşılığında bütün gece sizi yalnız bırakacağım.

      Sil
    18. UFFF BEEEE!!! YİNE İLK MARCUS YİNE İLK MARCUS!! BIKTIM ARTIK!!
      Neyse, Enna hayatım, kar çiçeğim :D Şu işi çabuk hallet, bak sonra Marcus bey bizi yalnız bırakacağını söylüyor. Tamam mı canım? ;D Seni gelir ayak yormasa geberir zaten!

      Sil
    19. ahahahahahhahaa Tamam Nacta sen merak etme.. Oldu bil..

      Marcus, bunu buradan mı istiyorsun yoksa okulun oradaki karlı dağlardan mı?

      Sil
    20. Kitapta buradaki karlı dağın yamacındaki köprünün altında olduğu yazıyor. Sanırım bu yüzden buradan alman gerekli.

      Sil
    21. Pekala tamam.. ama şu anda olmaz alışverişteyim.. akşama oldu bil :)

      Sil