22 Ağustos 2012 Çarşamba

En değer verdiğin kişi...

Vay canına!
  Bugün Marcus'un yeni öğrendiği bir iksir büyüsü denedik. Sihrin ismi "Senin için değerli olan" ... Bunu gerçekten başta umursamamıştım ama daha sonra gerçekten eğlenceli ve farklı bir karışım olduğuna karar verdim. :D Pekala sihrin ne işe yaradığına gelince. Kendisinin pembemsi bir rengi var ve adını koyamadığım güzellikte bir kokusu. İksir şişesinin içinde yaklaşık beş santim kadar bir boyu var ve bir damlası bile çok etkili. Yani Marcus öyle olduğunu söylüyor. Neyse, bugün bunu bu sabah Magma'da denedim ve sanırım işe yaradı. Yalnız iksirin nasıl bir sonuç verdiğini burada yazamam. (Çünkü daha sonra buradan ölüm çıkabilir hahahaha) ;D Pekala benden bugünlük bu kadar. Eğer isterseniz size belirli bir şey karşılığında bir şişe yollayabilirim. Evet bir şey dedim çünkü ücretten başka bir şey istiyorum ahaha Neyse kaçtım ben... Beni takip etmeyi bırakmayın ;)

--Nacta

4 yorum:

  1. Ücretten başka birşeyde ne demek..? Ayrıca gene mi Magma, of benim neden bu iksirden haberim yok.. Siz iki baş belası neler karıştırıyorsunuz gene?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin haberinin olmaması lazım zaten hayatım yoksa o iksiri benim üzerimde denersin ve... Sonuçları düşünmek bile istemiyorum ;D
      Başka bir şey derken, başka bir şey demek istedim hahaha sen ne demek istediğimi anladın.

      Sil
    2. Seni baş belası.... Aslında senin buz kristallerinde eritilmen sonrada, buz dağlarının en alt kısmına gömülmen orada da heykelinin falan yapılması lazım!!!! Delisin sen deli!! Neden öğrenmiyecekmişim.. Ben bunu Marcus'a sormaz mıyım? Görürsün sen!!

      Sil
    3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ......



      seni seviyorum ;)

      Sil