12 Kasım 2012 Pazartesi

47 gün sonra ..................... MERHABA MİLLET! ;)

Eveeet benim sevgili muhteşem okuyucularım. En sevdiğiniz blokcunuz Nacta yine sizlerle! ;D Hahaha! Tamam, biliyorum uzun bir süredir buralarda olmadım. Ama inanınki bunun sorumlusu ben değil kardeşim Marcus'dur. Evet! O hiç bir şeye yaramayan kardeşim anca beni İnternet den uzaklaştırmak için kafa yorar. Ama tabi onun için böyle şeyler düşündüğümü asla söylemeyin olur mu?! Ahahaha pekala konumuza gelelim. Artık çok sevdiğiniz "ben" geri geldiğime göre, her şey yine eskisi gibi olacak demektir. Yani bu daha fazla Marcus'a laf atacağım ve Enna ile daha çok uğraşacağım anlamına geliyor. Hahahaha işte blok tutmanın en eğlenceli yolu da bu. ;D Onlar olmasaydı blok tutmanın ne zevki kalırdı şu hayatta söyler misiniz?! İyi ki varsın canım arkadaşım Enna ve ne kadar da evrenin hakimi de olsa, sonsuza kadar benim küçük kardeşim olarak kalacak olan ikizim Marcus. (Ona böyle hitap etmemden hiç hoşlanmıyor. ;) Hahaha pekala sanırım bugünlük yazacaklarım bu kadar. Yakın bir tarihte Enna'nın iç çamaşırlı resmini koymayı planlıyorum. Ama yinede söz veremem. Aha evet bu kadar söz yeterli sanırım. Yoksa blokta olacaklardan ben sorumlu olmam. Beni tanıyan ne demek istediğimi anlar. ;D
Ah! Marcus odaya giriş yaptı bile. Ve şimdide ne yaptığımı soruyor. Haha yani evet, bu demek oluyor ki... Sanırım gitme vakti millet. Üzülmeyin yakında geri geleceğim.
Beni takip etmeyi bırakmayın.
                                 Seviliyorsunuz! ;)

--Nacta

20 yorum:

  1. İç çamaşırlı resmim haaaaaa??? Seni domuz.. yapmayacaksın bunu değil mi Nacta?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha kesinlikle yapacam güzelim emin olabilirsin. Hele ki sen bunu istemiyorsan daha çok yapacam. ;D

      Sil
    2. Sen gerçekten sinir bozucusun Nacta, iç çamaşırlı resmimi nereden bulup ele geçirdin gerçekten çok merak ediyorum!!

      Sil
    3. Bebeğim arayıp bulup ele geçirmeme gerek yok ki. Benim yanımda her zaman öylesin zaten! Hahaha ;D

      Sil
    4. Hayır Nacta bunu kabul etmiyorum.. Sen kesin benim dolabımı karıştırdım.. Son zamanlarda zaten burada değilsin ve biz uzun zamandır küstük konuşmuyorduk ve sen benim iç çamaşırlı resmimi nereden buldun?

      Sil
    5. Eski hayatım eski ;)

      Sil
    6. Eski mi?? Nacta unut bunu asla olmaz...!! O resmi asla vermeyeceksin!!! DUYDUN MU EBNİ???

      Sil
    7. Hahahaha nedenmiş o? Yoksa bir şey den mi kaçıyorsun?!

      Sil
    8. Ha-hayır tabikide de, ne gerek var şimdi böyle saçmalıklara anlamıyorum!!!

      Sil
    9. ENNA!!!! Pekala tamam yanına geliyorum. Anlaşılan buradan söylemeyeceksin neyin olduğunu!

      Sil
    10. Yo yo yo yooo!!! HAYIR gelme Nacta, şu anda müsait değilim uygun değilim!! GELMA LÜTFEN tamam mı? :D

      Sil
    11. Neden? Niye müsait değilsin anlamıyorum? Eğer banyoda falan san zaten seni hep gördüğüm bir vaziyet önemli değil yani. Dimi?

      Sil
    12. Hayır hayır yani evet banyodayım ama uygun bir vaziyette değilim Nacta o yüzden olmaz.. Gelme sen daha iyi yani.. Ama resimleride koymayacaksın!

      Sil
    13. Hmm... Bu sözlerin aklıma " yanımda başka birisi var Nacta göreceğin vaziyet pek hoş değil o yüzden gelmesen daha iyi " gibi bir cümle getirdi nedense. Bu yüzden tamam, iki dakikaya kadar oradayım!

      Sil
    14. hahahahaha NACTA nereden çıkarıyorsun bu lafları anlamıyorum tabikide öyle birşey yok, ben gelmemeni söyledim çünkü buz banyosu yapıyorum ve banyo yeterince soğuk olmadığı için duvarları da buz ile kapladım, seni düşündüğümden hayatım gelme diyorum.. Gelirsen üşürsün hastalanmanı istemem açıkçası!! Soğuk yani..

      Sil
    15. Daha fazla mazeret duymak istemiyorum. Senin buzlarının tadına daha öncelerden bir çok kez baktığımı ikimiz zaten biliyoruz dimi, o yüzden sorun yok.

      Sil
    16. Evet biliyorum ama hep canın yandı değil mi? Eğer yanımda birisi olsa ve müsait olmayan bir durumda olsam sana nasıl laf yetiştirebilirki değil mi??

      Sil
    17. Evet tabi. Bu arada arkana baksan iyi olur. Belkide sen bunları yazarken ben çoktan yanına gelmişimdir ;)

      Sil
    18. Yok canım sanmam arkam hala boş.. Ama kapının önünde olabilirsin..

      Sil