9 Ağustos 2012 Perşembe

Ateş Adam 2

Bildiğiniz gibi bu evrenin en yakışıklı ateş prensiyim. ;) Ama bununla övünmeyi sevmem ahahahahaha... Bugün kendimi iyi hissediyorum (nedensiz) ve bu yüzden sizlerle bir şeyler paylaşmak istiyorum. Ellerimi çok beğeniyorum övünmek gibi olmasın. ;D



Onları yanarken görmeyi, kırmızıya bulanmasını, sıcaklığını. Hahahaha tamam sanırım daha fazla konuşmamalıyım. Yoksa ateşimle sizleri etkileyeceğim ve okuyucularımı kaybetmek niyetinde değilim ;D
(Eğer ölmek istemiyorsanız, benimle flört etmeyin. Benden söylemesi) Ahahahahaha ama eğer beni dinlemezseniz ateşimle kavrulmaya göz yumacaksınız. hahaha sadece şaka ;)


10 yorum:

  1. ahahahahaha çok mütevazisin gerizekalı.. Ben hep kötü olduğum zaman sen zaten iyi gününde oluyorsun. Biliyor musun bunu bana kasten yaptığına karar verdim artık.. Akşam yatmadan karar veriyorsun sabah Enna'yı nasıl sinirlendirsem diye değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahah Ennacığım yapma böyle lütfen. Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyor musun?. Hiç böyle şeyler düşünür müyüm ben? Ben? ben yani ahahahaha ;D

      Sil
    2. SEN TABI SALAK!!! Yok ben.. Eminim dediğimi şeyleri düşünüyorsundur.. Ayy ne kadar sinir bozucusun ya.. Kendine aşıksın..Aslında sen sadece kendini seviyorsun Nacta, başka hiç kimseyi değil. Ve ayrıca çok aptalsın!

      Sil
    3. İltifat ediyorsun hayatım. Teşekkür ederim ;D

      Sil
    4. yaaaaaaaaaaaaaaa offffffffff.. İltifat falan etmiyorum Nacta.. AAAARGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Beni deli ediyorsun.. Ben şelaleye gidiyorum biraz rahatlamaya ihtiyacım var. Sakın GELME!!!!

      Sil
    5. Tamma geliyorum bebeğim. Bu kadar beni istediğini bilmiyordum ahahaha Beş dakikaya orada olurum merak etme. ;D

      Sil
    6. GELME DEDİM.. ANLAMADIN GALİBA!!!

      Sil
    7. Tamam hayatım fazla bekletmem söz ;D

      Sil
    8. Sana daha fazla cevap yok.. Yoksa Şımarıyorsun!!

      Sil
    9. Hahahahahaha pekala ;D

      Sil