9 Ağustos 2012 Perşembe

The Dark Flame Lord


Karanlıkların alev efendisi! Onu göremezsin. O seni bulur! 
Kanlı yanardağların ardında yaşadığı bilinir. Lav gölünün arkasındaki yangın ormanlarının ardında. 
Kırmızı dolunay gecesinde ortaya çıkar ve kör edici alevleriyle evreni yakar.
Korkmamalısın ondan. Yoksa bu senin sonun olur! Ona efendin gibi davranacak veya öleceksin.
Kızıl boşluktaki yakıcı alevlerin kralına saygı duy. Ve eğer o seni hizmetkarı olarak kabul ederse, onun büyüleyici sessiz çığlığını duyarsın. Ve sonra evrenin en yakıcısı olursun! 
Her şeyin sahibi. Ateşlerin tanrısı! 

Tanrım! Onu bir kere görmek isterdim!! Sadece bir kez :D Onun gerçek olup olmadığını henüz bilen yok ama bu hikaye beni evvelden beri etkilemiştir. Sizce de çok muhteşem değil mi? Evrenin en güçlüsü olmak. Vay be! Belkide sadece bir uydurmadır. Emin değilim ama yinede sizinle paylaşmak istedim. Bütün ateş gücüne sahip olanlar bilir bu hikayeyi. Ve ateşin bir efendisi olduğuna inanılınır.
 Asırlar önce onun Firexist gezegenini yarattığı ve orada yaşadığını söylerler. Buna bir kaç tanık olan olmuş. Onu gören yani :D Ama o hiç birini hizmetkarı olarak kabul etmemiş. Keşke beni kabul etse :D Ama ben onun hala var olduğuna inanıyorum. Bazıları basit uydurma bir hikaye olduğunu iddia ediyor ve bazıları ise çoktan öldüğünü söylüyor ama hiç biri aslında onu gerçekten görmedi! Evet bende görmedim ama onun hala buralarda bir yerlerde yaşadığına inanıyorum :D Kim bilir, belkide bir gün onun muhteşem çığlığını duyabilirim ;)

12 yorum:

  1. Ahh evet. Bu hikaye gerçekten etkileyici fakat, keşke o ortaya çıksada seni gebrtsede bende kurtulsa.. Ayy!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HA-HA çok komiksin Enna! Merak etme o benden önce seni gebertir ;)

      Sil
    2. ahahahahaha hiiiiiiiiiiiiiiiç sanmam, o beni görürse eğer kendi efendisi sanar ve sana sinir olur.. Hatta sinir olmakla kalmaz nefret eder.. Anladın umarım!!!

      Sil
    3. Ah Ennacığım Ah! Yazık sana. Diyecek başka bir şeyim yok. ;)

      Sil
    4. haaa ne.. Yazık mı? Asıl sana yazık.. Ben olmasam var ya sen bir hiçsin HİÇ!!!

      Sil
    5. hmm. Belki! Yada belki Marcus olmazsa ben bir hiç olurdum. Ve tabi sende öyle hahahahaha ;)

      Sil
    6. Ben Marcus'un kölesi değil. Eğer hayatımda Marcus olmasaydı bile ben yine mükemmel olurdum!!! Bunu unutma..

      Sil
    7. Tabi canım kesin öyle olurdun. Aileni öldürdükten sonrada kendin artık bir yerlere sığınırdın. Sonra senin peşinden gelen muhafızları da bir şekilde yok ederdin ve tabi baş hekimlerin senin hakkında verdikleri suç davasını da bir şekilde yok eder kendini suçsuz çıkarır dışarıda rahatça geze bilirdin dimi? Hadi ama Enna! O halini hepimiz hatırlıyoruz. Sığınacak bir omuza ihtiyacın vardı!

      Sil
    8. Bunu bana Marcus zorla yaptırdı ve sonra herşeyi kendisi ortadan yok etti. Nedenini ben bile hala anlamadım inan fakat, şunu öğrendim ki annemin mücevherlerine ihtiyacı vardı ve bunu bana zorla yaptırttı.. Buna eminim, tamam evet kabul ediyorum bende istedim fakat o kadar ileri gideceğini düşünmemiştim bunu sende biliyorsun.. Eğer Marcus olmasaydı ben belkide böyle birşeye hiç kalkışmayacaktım!!!!

      Sil
    9. O kadarını bilemeyeceğim ama anneni ve kardeşini taht için öldürmek istediğini hepimiz biliyorduk. Ve evet Marcus belki bunun için yapmış olabilir ama kabul etmemen gerekirdi. Ben sen olsaydım yapmazdım.

      Sil
    10. Ama sen ben değilsin!!!

      Sil