13 Ağustos 2012 Pazartesi

Buz dağı yangını

Evet bu sadece yine Enna ve benim kavgalarımız sonucu ortaya çıkan basit bir facia. Elbetteki şu anda her şey yolunda merak etmeyin. Ama yinede Marcus bize ceza vermeyi unutmadı. O bu konuda kesinlikle madalyon falan almalı diye düşünüyorum artık. Veya da kitap falan çıkartmalı, hmmm bak adı bile hazır. Marcus ile mükemmel ceza vermenin bin yolu. hatta beş seri gider bu kitap. Uf! Bazen sırf bu yüzden gerçekten Enna ile sonsuza kadar çekip gitmek istiyorum, her neyse...

Yinede, Marcus her zaman olayların diğer yanından bakmıyor. Evet bu bir facia olmuş olabilir veya bütün gezegenin yok olmasına da yol açmış olabilir fakat bunun birde iyi tarafı var. Yani şu manzaranın güzelliğine bakar mısınız. O bembeyaz kara o mükemmel alev ne kadarda yakışmış ama değil mi? :D




Peki tamam, kabul etmeliyim biraz korkunç görünüyor. Fakat ikimizde o sırada gerçekten çok eğleniyorduk, ve bunu fark edememiş olabiliriz hahahahaha! Ama ne yalan söyleyeyim Enna'yı savaşırken veya sinirliyken çok seviyorum. O her zaman patlamaya hazır bir yanardağı gibi oluyor. Belki o kadar sıcak değil ama öyle gibi göründüğüne yemin edebilirim ahahaha (Enna, kızmadın dimi? Sadece şaka biliyorsun) ;D

Neyse benim şimdi gitmem lazım. Lanet olası iksir dersinden sınavım var! Marcus'a kaç kere söyledim bana kopya vermesini ama kılını bile kımıldatmamakta hala daha ısrar ediyor, of! Neden böyle bir kardeşim var ki sanki?!. Neyse gittim ben... Mükemmel felaketimiz hakkında düşüncelerinizi bekliyorum ona göre ;)

--Nacta

4 yorum:

  1. hahaha bu sadece Marcus bey için felaket evet orası kesin ama senin ve benim için basit bir eğlence... Marcus bazı şeyleri çok fazla abartıyor. Özellikle biz kavga ettiğimiz zaman, sahiden ama bak. Nedenini maalesef bilmiyorum ama bu sinirine bence kesinle engel olmalı diye düşünüyorum.. Yada vazgeçtim banane ya kendi siniri uyuz şey!! hahahaha!!!

    Nacta bir sözün dikkatimi çekti açıkçası, Enna ile sonsuza kadar çekip gitmek istiyorum, hmm... bu tam olarak ne demek oluyor, iyi bir anlamında mı? yoksa sadece kavga anlamında mı? Her neyse..

    Kopya olmadan sınavda başarılar hayatım. Sınavdan sonra şelalenin oraya gelmelisin orada seni bekliyor olacağım. Marcus'u da ikna et şu lanet olası kelepçeleri çıkarsın artık!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehm evet yani aslında ara sıra böyle düşünüyorum. Yalan söylemek istemem tabi, bu yüzden doğru yani evet hehe...
      Tamam Marcus'a söyleyeceğim ama beni dinleyeceğini sanmam. Yinede senin için ikna etmeye çalışacağım ;) Ve geleceğim tamam canım ayrıca teşekkür ederim sınav hakkında uf!

      Sil
    2. Pekala tatlım.. Biraz sakinim kusura bakma kavgade sana karşı gelmek bazen vücuduma aşırı zararlı biliyorsun ve şimdi biraz dinlenmeye ihtiyacım var.. Karşı kolejin arka tarafındaki dinlenme şelalesi bana iyi gelecektir eminim. Orada olacağım ona göre !!! Sınavdan sonra bekletme hemen gel!!!

      Sil
    3. Tamam hayatım bekletmem söz ;)

      Sil