23 Aralık 2012 Pazar

Marcus çizim 2

Evet millet uzun zamandır çizim çalışmaları yapıyorum. Enna'nın eleştirileri beni biraz etkiledi sanırım hahaha neyse tamam, ve kardeşimi uzun süredir çizmediği mi fark edip aldım kalemi kağıdı elime başladım essiz çizgilere :D Harika resim yaptığımı zaten biliyorsunuz ama bu seferkini gerçekten beğeneceksiniz bundan eminim. Bu sefer Marcus'un var olan bir resmini çizdim. Onunki siyah beyazdı ben renk verdim :D Çok süper oldu özellikle de arka fonunun rengi. Bence kırmızılar içinde daha iyisin Marcus ahahaha ama bu senin aptallığın yapacak bir şey yok. Söyleyin bana ben mi mükemmelim yoksa kırmızı renk mi?! Hahahaha fazla uzatmıyım en iyisi şu anda odada kimse yok diye biraz canım sıkılıyor o yüzden buralarda takılıyorum ama tabi bu gideceğim anlamına gelmez. Yılbaşı yaklaşıyor diye profesörler en zor ödevleri vermek için şu anda bizi rahat bıraktılar o yüzden fazla ders yok ;D (ama bu suskunluk iyi değil)

Pekii eşsiz çizimim hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce de aynısı gibi olmuş öyle değil mi? :D

 

İlki benim yaptığım ve diğeri orijinal Marcus ;) Biliyorum benim ki daha iyi hahaha Ama Marcus burada olmadığı için henüz göremedi tabi. Akşam kütüpaneciğinden ayrılır ayrılmaz ona da bu mükemmel çizimi göstereceğim eminim oda benim nasıl çizimi bu kadar iyi ve hızlı geliştirdiğimi görünce şaşıracaktır. Sizce nasıl ? İkisi arasında gerçekten fark yok gibi değil mi?... En çok uğraştığım çizim buydu ama buna değdi :D

13 yorum:

  1. NACTA!!! AMAN ALLAHIM sen ne yaptın böyle??? Bu Marcus mu sahiden.. oww gerçekten çok benzemiş inanamıyorum.. Marcus bunu görünce bence çok beğenecek.. demedi deme bak.. Beni çizmediğin için biraz bozuldum açıkçası ya neyse.. Nacta itiraf etmeliyim ki başlarda berbattın ama artık sanırım bu işi iyice kavramaya başladın.. YALAN DEĞİL.. Gerçekten iyi olmuş fakat benim düşünceme göre Marcusun ağzı o şekilde değil ama neyse zamanla öğreneceksin.. Çok uğraşmışsın sahiden hakkını yemiyim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH BEBEĞİM !!!! Biliyordum bu sefer beğeneceğini :D
      Ama kızma bana lütfen benden bir çizim istediğini bilmiyordum gerçekten. Çünkü en son olarak çizimlerimi beğenmediğini, bir daha seni çizmemi istemediğini söylemiştin :/ Bu yüzden yani .... Ama eğer gerçek düşüncelerin buysa en kısa zamanda senide aynen böyle hatta daha güzel ve daha çok özenerek yapacağım söz veriyorum :D
      Ve tabi umarım Marcuscukta beğenir. (beğenmemesi imkansız gibi bir şey ama olsun ;)

      Sil
    2. beğenir beğenir merak etme sen.. tabikide bunlar gerçek düşüncelerim, biliyorum başta kabalık ettim ama sen yavaş yavaş çizimini değiştirdin buda bir nevi benim beğenmememden kaynaklanan birşey.. ben beğenmedim diye sende değiştirdin bu sayede güzel çizmeye başladın :) Nactacığım kıskandım bende bir çizim istiyorum ama daha çok özenmelisin ve resimde çıplak olmalıyım beni çıplak çizmeni istiyorum Nacta ama özeneceksin söz ver.. tamam mı??

      Sil
    3. Ah bebeğim, bir tanem :D Neler söylüyorsun sen böyle. Ben ve seni çıplak çizmek? Hahahaha pekala bebeğim bunu asla yapamam bunu biliyorsun. Ben seni o şekilde görmeye bile dayanamazken çizmek mi? Hahaha sanırım bunu yapamayacağım ah evet!!

      Sil
    4. yapamayacak mısın neden ama?? Ahhh Nacta kalbimi kırıyorsun ama.. Neden?? O kadarda zor olamaz değil mi?

      Sil
    5. Hayatım, bebeğim, bir tanem tabi ki zor değil ama sende beni birazcık tanıyorsan eğer bunu çizemeyeceğimi biliyorsundur ;)

      Sil
    6. yaparsın yaparsın hayatım ben sana inanıyorum.. İnanırsan olur derler :)

      Sil
    7. İyi peki tamam öyle olsun. Denerim bi :D

      Sil
    8. Dene tatlım dene sen :D

      Sil
  2. Oh Nacta, bu gerçekten başarılı bir iş olmuş. Bunun için teşekkür ederim. :)

    - Marcus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARCUUUUUUUUUUS seni burada görmek ne kadar güzel :D
      Öncelikle, HOŞ GELDİN, benim küçük kardeşim ;) Daha sonra, çok mutlu oldum bunu beğendiğine (gerçi beğendim dememişsin ama olsun) ve rica ederim. Biliyorum çok şaşırdın abinin bu kadar iyi çizim yaptığına, farkındayım. Ama seninde bildiğin gibi ben senin kardeşinim yani yapamayacağım hiç bir şey yok ;D Hahahahaha!!!

      Sil