22 Aralık 2012 Cumartesi

Dünyalılar ...

Hahahaha nasıl başlasam bilemiyorum. Evet pekala, geçen günlerde olan " 21 Aralık 2012 " tarihi
" Dünya " adlı gezegende çok büyük bir sorun olmuş. Söylentiler buralara kadar duyuldu..söylentilere göre Maya adlı bir topluluğun milattan önce yaptığı bir haritada 21 Aralık 2012 nin dünyanın son günü olduğu ortaya çıkmış ve bunu da yeni nesil Dünyalıların gezegenin o gün yok olup patlayacağına veya başka bir büyük gezegenin " Marduk " tamda o gün Dünyaya çarpacağına yada çarpmasa da güneşin önünden geçeceği sırada dünyadaki volkanların patlayıp buzulları eriteceğine ve bu sayede tsunami adlı bir felaketin tüm gezegeni bir kaç dakikada yok edeceğine inandırmış. Hahahaha lütfen siz buna felaket mi diyorsunuz? Ben bunları burada neredeyse her gün yaşıyorum. Ve tabi Enna ile birlikte ;) O olmasa bu zamana kadar o kadar çok felaket yaratamazdım sanırım. Ona bir teşekkür borçluyum (her konuda) bu arada şu Marduk adlı gezegen ne kadar da Marcus'un adına benziyor değil mi?! Garip bir rastlantı ;D
Peki tamam, konuya tekrar geri dönmek gerekirse eğer, bu dünyalı canlılar gerçekten buralarda bizim alay konumuz oldu. Ne kadar korkak ve basit oldukları hakkında şakalaşırken bir ara Marcus'un bile biraz tebessüm ettiğini gördüm. :D Kendilerini herkes den çok daha zeki sanıyorlar hahaha buna inanmak istemiyorum lütfen ... Bu sadece beni güldürüyor! ;D

Eğer bana inanmıyorsanız sizlere on senede bir mutlaka olan bir felaketin resmini göstermek isterim. Onun adına " Cehennem kasırgası " denir. Yada " Şimşek işkencesi " de olarak bilinebilir. Bu " yangın, hortum, sel, kasırga, deprem " veya sizin o bildiğiniz dünyalı felaketlere hiç benzemiyor. Kendisi o kadar korkunç görünmese de eğer ona bir kez yakalanırsan bir daha asla kurtulamazsın. Bu beni her zaman meraklandırmıştır. O kadar güçlü olmamıza rağmen bu ve bunun gibi bir kaç tene daha felaket diye söylediğimiz şeylere bir çare bulamıyoruz. Ölümden kaçış yok ;)

Daha fazla söze gerek yok sanırım. Bundan bir kaç sene önce olan bu felaketin resmini bir arkadaşım çekebilmişti. Ben henüz kendisini bizzat görmedim, buralar da böyle şeyler fazla olmaz. Daha çok tepe dağların oralarda kuzeye doğru olan kesimlerde meydana geliyormuş. Bu yüzden henüz görme şansını elde edemedim. Ama bunu gerçekten isterim. Ne yazık ki Marcus bunun için bana çok kızıyor .. Onu böyle görmeyi sevmiyorum doğrusu. Sürekli bir emir havası ne biliyim işte öğretmen gibi Tanrı gibi (ne sanıyorsa kendini, o her zaman benim küçük kardeşim olarak kalacak muhahaha) neyse ... Fazla uzattım ...bloku özlemişim sanırım  :D hahaha pekala işte o bahsettiğim büyük felaketten bir kaç resim ....




Süper görüntüler öyle değil mi? ;D Hahaha Bu on yılda bir olup dört buçuk beş saat kadar bulunduğu yeri beş yüz kilometre dolaşıp sonra bir anda ortadan kayboluyormuş. Nereye gidip nereden geldiği bilinmiyor. Ona yakalananların ne olduğuna da öyle... Ama sanırım dünyalılar bunlar ile asla baş edemezlerdi. Biliyor musunuz, bence onlar aslında kendilerinden korkmalı, bu felaketlerden değil... Dünyada hayat buradaki gibi değil, hiç değil! Oradaki canlılar birbirlerine değer vermiyorlar. Bunları nereden bildiğimi soracak olursanız eğer, küçükken Marcus ile birlikte üç seneye yakın Almanya denen bir ülkede yaşamıştık. Sanırım Berlin di.. Tam hatırlamıyorum ama oradakilerin gerçekten buradaki hiç kimseye benzemediklerini kesinlikle eminim! Marcus ve ben o zamanlar böyle değildik. Yani bu kadar güçlü ve ben bu kadar yakışıklı değildim ;D Aynı zamanda küçüktük ve burada olan bazı savaşlardan dolayı Marcus'u saklamak için bir süreliğine gitmiştik. Tabi ki orada dikkat çekmemek için okula gitmek zorundaydık ve o günler gerçekten ilginç, zor ve bir o kadarda eğlenceliydi :D Marcus ne kadarda hoşlanmasa da ben her yeri sevmek için bir neden bulurum mutlaka  (Buz ve Kar gezegenleri hariç) Aslında her zaman Marcus'dan daha pozitif biriyim, neden bilmiyorum ama biz her zaman aynı gibi görünsekte farklı karakterlere sahiptik. Güçlerimiz bile farklı Ahh .... bu konu çok uzayacak gibi !! Ve buda Nacta'nın artık gitme vaktinin geldiğine işarettir. Daha fazla kalıp size Marcus ile geçirdiğim milyon trilyon anımı anlatmak isterdim ama
benden hemen sıkılmanızı istemiyorum (bu mümkün olmasa bile) ahahaha ;D
Artık buralardayım, söz veriyorum çok fazla özletmeyeceğim ..veeee Gidiyorum gittim.

Seviliyorsunuz ;)

11 yorum:

  1. ahhhh Nacta Nacta Nacta, hayatım senden daha beceriksiz olan ve bu küçük "dünyalı" varlıklarla neden ilgileniyorsun anlamadım... Açıkçası onlar gerçekten sanırım yani beyinsizler. Böyle bir düşünceye nasıl sahip olabilirler.. Bir kıyamet tarihi mi bu saçmalık ötesi.. Kıyametin bir tarihi olmaz. Bak bize hiç yaptığımız kavgaların bir tarihi var mı?? Eğer, çok kıyamet yaşamak istiyorlarsa senin ve benim bunun için Marcus'u ikna etmemiz gerek.. Oradaki en büyük felaketler yanardağların patlaması ve buzulların erimesiymiş.. Sencede garip değilmi hmm? Belki yanardağların patlamasına ve buzzulların erimesine biraz oldun yardım edebiliriz ahahahahahaha XD

    Marcus eğer bu yazını görürse sana biraz bozulabilir çünkü blogunda onun hakkında birşey yazmandan pek hoşlanmıyor biliyorsun.. Yani bence yazarken biraz daha dikkatli ol :* ♥

    Güzel vede ilginç bir yazı olmuş Nacta.. Buralarda olacağınada çok sevindim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHAHAHA Bebeğim !!!!!!!!!!! Can sıkıntısından ilgileniyorum o değersizler ile başka bir nedenden değil yani ;) Ve Marcus'a neymiş.. Bloka istediğimi yazarım benim sonuçta değil mi? Ve ayrıca onun bana karışma hakkı bile yok kim büyük unutmasın bunu.
      Ama eminim ki Marcus dahi diğer tüm dünyalıların bizim oraları yok etmemize izin vereceklerini sanmam. Uff ne kadar sıkıcılar ;D ahahahahaha

      Sil
  2. aaaaaaaaaaaaaa ama böyle olmaz Nacta, canları sıkılıyorsa mağdembizde can sıkıntılarını geçiririz o zaman .... Ama Marcus u ikna etmek berbat bişey..

    Heyyy!!! Bay yakışıklı biliyorsun yılbaşı geliyor bir planın var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana güzelim kardeşi olmama rağmen yinede onu ikna edemiyorum! Ah piç herifin teki!!!! Neyse ..... yok hayatım ya sanırım bu sene okuldayım. Kimse beni bir yere davet etmedi. :/ Magma'a ailesiyle birlikte büyük büyük dedelerinin son mirasını almak için o gün yola çıkacakmış. Marcus zaten yılbaşı falan sevmiyor pffff yalnızım yani bu sene :(
      Senin bir planın var mı?

      Sil
    2. Offf sahimi inan benimde yok bir planın Marcus neden oyun bozanlık yapmak zorunda huh? Gelse ya birlikte biryerlere gideriz.. Gerçekten onu anlamıyorum, o kitaplarda eğlenceli ne var sahiden??

      Sil
    3. Onun eğlenceye karşı alerjisi var bebeğim başka bir açıklaması yok yani bunun. Neyse boş versene sen Marcus'u... Olmazsa sen ve ben baş başa kutlarız yeni yılı ne dersin? Bildiğim çok iyi bir yer var. Ne tam soğuk ne tam sıcak ;)

      Sil
    4. sahi mi?? hmm pekala o zaman desene bu sene baş başa olacağız ama bir şartım var ona göre...

      Sil
    5. Ne şartı şimdi yaaa ???

      Sil
  3. evet tatlım bir şartım var ona göre seninle birlikte bir yılbaşı geçiririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedir peki şartın?

      Sil
    2. Pekala.. Şartım yılbaşı gecesi sadece sen ve ben olacağız başka hiç kimsenin ne adı geçecek ne de başkası olacak bu bir, ikincisi ikimizde çıplak olacağız ve sadece bir battaniyenin altında oturacağız hemde bütün gece tamam mı? Eğer bu iki şartı kabul ediyorsan yılbaşını birlikte geçirebiliriz tamam?

      Sil