10 Ocak 2013 Perşembe

İNANILMAZ!

AH! Evet bu resim aklıma size daha önce bahsettiğim "The Dark Flame Lord" yani Karanlıkların alev efendisini getirdi. Bunu kimin yaptığını bilmesem de ona hayran birinin yaptığına eminim. Ah evet ona kim hayran değil ki ;D Bu aralar canım acayiiiiiiiiip sıkılıyor bu yüzden eski anıları karıştırıyorum bütün gün. Bide şu bok sınavlar olmasa daha iyi olacak. Tabi bide Marcus!! Argh!!! Yine geldi aklıma. İnanabiliyor musunuz benim canım okuyucularım, o Byakuya denilen adam hala küçük kardeşimin peşinde! Bide şimdi Marcus'un eski arkadaşı Kaname çıktı bir yerlerden geldi!!! Ve bu kadarı da yetmiyormuş gibi bide o Byakuya'nın nereye gitse peşinden getirdiği bir sülüğü var. Sakın kim demeyin bana! O RENJI olacak piç hala burada kalıyor yaaa OF!!!! Ama var ya artık burama kadar geldi ha yemin ederim! Çok bile katlandım. Bu Marcus iyice çığırından çıktı! Ne beni nede bir başkasını dinler oldu artık!! İyi ki bir iki arkadaşın var haa ... Görmemişin bir arkadaşı olmuş ... yani aynen öylesin Marcus! Ama bu seni kıskandığım anlamına gelmiyor tabi ki... Hatta UMURUMDA BİLE DEĞİLSİN! En azından bundan sonra. Evet, artık senin yaptığın bokluklarla ilgilenmiyorum kardeşim! Biliyorum ki bir gün seninle cehennemin en sıcak noktasında buluşacağız ve o zaman ben değil sen acı çekeceksin! MUHAHAHAHA!
 Ne konuşurmuşum ama :D Şimdi Marcus bile şaşıracak vallaha hahaha.

17 yorum:

  1. Her zaman ki gibi haklısın bebeğim ama, Renjinin burada olması beni o kadar da rahatsız etmiyor. Ama sen nedensiz takıldın, o yüzden bir şey söyleyemiyorum.. Resme gelince, bu gerçekten çok hoş bir resim. açıkçası ben olsaydım gerçekten bayılırdım (senin yerinde)...

    Byakuya ve Kaname hazretleri uzun zamandır buradalar ve Marcus onları buradan ayırmaya niyetli değil canım biliyorsun.. Boşver sen benimle ilgilen böylesi daha zevkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARGHHHHHHH Tabi ki seni rahatsız etmez! Eğer burada yaklaşık 10 gündür Magma kalıyor olsaydı da aynı şeyi söyleyebilecek miydin acaba Enna? Ve tabi ki kafa takıcam ve hayır boş veremem! Bu okul Marcus'un değil, Bu evren Marcus'un değil kendini tanrı sanmayı bırakmak zorunda!!! Beni o bile yaratmadı hem. Bana karışma hakkı yok!! Ama tabi o bunu anlayamayacak kadar çocuk. Pehhh ....

      Sil
    2. Ahhhhh neden işin içine hemen Magma cadısını sokuyorsun ki? Magma ve Renji bir mi allah aşkına.. Renji tatlım, bütün gün bahçede kendini geliştiriyor sana ne zararı var anlamadım, ama eğer Magma burada olsa kıçının dibinden ayrılmaz ve seni hiç rahat bırakmaz.. Veeee buda beni delirtir, biliyorsun sanırım.. Bak gördün mü kıyaslama bir full yanlış..

      Evet orası öyle Marcus biraz kendini beğenmiş ama ne yapacaksın işte, ona da bunu söylediğim zaman bana diyor ki "Enna, sen de bir kraliçesin ve saygın kişiliğe sahipsin. En azından beni anlarsın, bu yüzden daha anlayışlı olacağını umuyorum. Saygın ve değerli kişilerle görüşmek zorundayım, eğer onlarla görüşmezsem, kimse beni tanımaz" demişti.. yani o yüzden o böyle birisi takmayacaksın kafana fazla..

      Sil
    3. Kimse onu tanımaz mı? NE??????? Benim niye böyle bir şeyden haberim yok!
      Ün için mi yapıyor yani her şeyi???????? ARGHHHHHH GERZEK!

      Sil
    4. Bilemiyorum ama Marcus'un ne kadar çıkarcı olduğunu bilirsin..

      Sil
    5. Bilmez miyim hiç. Neredeyse en güçlü olmak için beni bile kendi elleriyle gebertir o piç kurusu! ¬¬

      Sil
    6. Eğer beni biraz olsun tanıdıysan, böyle bir şeyi asla yapmayacağımı da bilirsin Nacta. Lütfen biraz düşünerek konuş.

      - Marcus Tasartir

      Sil
    7. İşte bu konuda hak veriyorum..

      Sil
    8. Aman aman yaltaklan hemen!!! Bir kerem Marcus bey ben kimin ne mal olduğunu çok iyi biliyorum TAMAM MI?! Şimdi sakın bana yalan söylemeye kalkışma, o piçler geldiklerinden beri ne bizimde nede derslerle bir gram ilgin kalmadı! Yalan mı? YALAN MI ?? SÖYLE SÖYLE!

      Sil
    9. Bunun kendi çıkarlarım için sevdiklerime zarar verme bilme olasılığı gibi bir suçlama ile ne ilgisi var pek anlayamadım.

      Evet, onlar benim eski dostlarım. Sadece çok uzun zamandır görüşemiyorduk bu yüzden bir birimize geçirdiğimiz onca zorlu yılları anlatıyoruz. Sadece hepimizin hayatından çok şey geçmiş ve konuşacak epey konumuz varmış. Ama anlayamadığım şey neden bunun seni bu kadar ilgilendirmesi?
      Nacta, lütfen biraz daha anlayışlı ve saygılı ol. Zaten iki güne kadar kendi gezegenlerine geri dönecekler. Bir daha da kolay kolay görüşeceğimizi sanmıyorum. Bu o kadar da büyütülecek bir konu değil.

      Saygılarımla.
      - Marcus Tasartir

      Sil
    10. Bana nak Nacta, ben kimseye yaltaklanmıyorum. Haklı diye ona hak verdim.. bende Marcus ile sana aynı soruyu sormak istiyorum, neden bu kadar karışıyorsun bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor söylermisin???

      Sil
    11. OHHHHHH BUDA İYİ! Şimdi ikinizde bana cephe aldınız! Hep aynı bok! Peki tamam öyle olsun. Ben sadece Marcus'un biraz buldumcuk olduğundan bahsediyorum burada. Bir kaç pislik gördü diye hemen bizleri unuttu! Hangi kardeş olsa benim yerimde aynısını yapardı. Hatta belki daha beterini ben yine iyi dayanıyorum o obez yamyam Renji'ye. peh!!!!!

      İki güne gidiyorlar mıymış? Aaaaaa Çok şaşırdım bak şimdi. O Renji denen ayı daha yatakları dolapları yemedi. Sanmıyorum gideceklerini kesin uzatır allem eder kallem eder kalır onlar bir hafta falan daha merak etme sen kardeşim. Olan gene bana olur nede olsu!

      Sil
    12. Sana ne olacaksa çok merak ediyorum.. Onları yeterince aşağıladın Nacta, çekemiyorsan onlar gidene kadar nişanlının yanında kalabilirsin.. eminim Marcus'ta benimle hem fikir olacaktır..

      Sil
    13. KESİN KESİN! Hatta ben bok yiyorum tadı çok güzel al Marcus desen bile o onu yer o derece! İyi be zaten her gün sizin koca götünüzü görmeye meraklı değilim! İstenmediğim yerde de kalmam aynı zamanda!!!

      Sil
    14. Pisleşmeye başladın Nacta ve canımı sıkıyorsun.. Git Nişanlının yanında kal!!! Gözüm seni görmek istemiyor.. Marcus ile aramda olan ilişkiye niye karışıyorsun.. Bugün senin neyin var tam olarak anlayamıyorum..Marcus'u gene kıskanmalara başladın.. OFF OFFFFFFF!!!

      Sil
    15. İYİ TAMAM GİDİYORUM! ZIKKIM SİZE!!!!!!!!

      Sil
  2. Biraz büyü Nacta, çok rica ediyorum artık.

    YanıtlaSil