25 Şubat 2013 Pazartesi

Ben.

Merhabalar benim sevgili okuyucularım. Çok sevdiğiniz mükemmel yakışıklı Nacta işte yine sizlerle. ;) Pekala, lafı fazla uzatmadan direk konuya girmek istiyorum. Bugün sizlerle kendim hakkındaki bazı gizli sırları vereceğim. Evet, doğru duydunuz. Bugün büyük gün! ;D Şu anda burada yazacaklarımı başka kimse bilmiyor ona göre. (Arkadaşlarım dışında tabi.) hahaha!
Tamam, kendimle ilgili gizli bilgiler ...
1- Sigara, alkol gibi maddeleri kullanmaktan çekinmem. Ve öyle iki kadeh bir şeyle hemen sarhoş olmam. Olursam da ayılmam epey uzun sürer. Hahaha!
2- Seks benim yaşam kaynağımdır. Bu benim için su içmek, nefes almak kadar önemli. Eğer haftada bir veya iki kere seks yapmışsam bu benim hasta olduğum anlamına gelir yada o ben değilimdir. ;)
3- Görünenin aksine biraz içime kapalı ve utangacımdır. Evet inanması ne kadar zor olsa da benimde ara sıra kenar köşede ağladığım zamanlar olmuştur.
4- Kendime güvenim pek yok. Bu yüzden Marcus için çalışıyorum ya zaten. Eh yani bunu tahmin etmiş olmanız lazımdı. Yine de bilmeyenler vardır diye yazmak istedim.
5- Enna'ya çok düşkünüm. Evet, ara sıra (daha doğrusu sık sık) kavga ediyor olmamıza rağmen iki gün onsuz kalırsam vahşi bir ejderden farksız oluyorum. Elimde değil. Çok fena bağladı kendine kaltak!
6- Temizlik! Temizlik yapmayı severim. Bazen Marcus ile birlikte kütüphanenin raflarını siliyoruz. O zaten bunu sık sık yapıyor ama benimde onunla birlikte yaptığımı pek gören olmamıştır. (Dışarıda yapacak işim olmadığında başka çarem kalmıyor ne yapayım?.) Bunu sadece Marcus ile ben biliyorduk. Hmm, artık herkes öğrendi. :P
                               Pekala bu günlük özel bilgiler bu kadardı. Biliyorum daha fazlasını okumak, bilmek istediniz fakat bana sorarsanız bu bile fazla. Hahaha!!!
Evet, artık gitme vakti geldi. Akşam akşam girmek istedim bloka işte özledim sanırım sevgili okuyucularımı. ;D Ama artık uyku vakti benim için. Pekala görüşürüz sonra ...
 Beni takip etmeyi bırakmayın ama. Seviliyorsunuz. ;)

11 yorum:

  1. BU RESMİ KİM ÇEKTİ BANA HALA BUNUN AÇIKLAMASINI YAPMADIN NACTA TASARTIR!!!!!

    BUNUN DIŞINDA....

    Güzel bilgiler hayatım ama bence senin için önemli olan şeyleri burada paylaşmamalısın.. Gerçi bu benim düşüncem, ki eminim Marcus'ta benimle aynı fikirdedir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of Enna taktın ama. Bir arkadaşım dedim ya... Neden uzatıyorsun?! Ayrıca bu benim blokum ve istediğimi de yazmakta özgürüm!!! KARIŞMAYIN! Sizinde kendi bloklarınız var, eğer çok meraklıysanız siz yazmadan öyle pös pös oturun. Zaten Marcus'un bloku hayatımda gördüğüm en basit blok HAHAHAHA! Eminim tüm blokların içinde en kötüsüdür. ;D Öyle olacağıma böyle olurum daha iyi. Kusura bakma bebeğim.

      Sil
    2. Ahhh Tamam pekala ne halin varsa gör.. Kesin bir kız çekmiştir çünkü sen böyle bakmazsın etrafa..
      Her neyse blog meselesine gelincede.. Evet tamam senin blogun ama halka açık yani okuyanları var her şeyini öğrenirler.. Bundan sonra hayatında bir gizlilik kalmaz diye dedim tatlım, neden hemen sinirleniyorsun ....

      Marcus'un bloguna da gelince, hmm.. aslında bu konuda sana katılıyorum gerçekten çok boş ve çok sade bir blog... Offf Marcus işte..

      Sil
    3. Boşversene herkesin kendi bloku sonuçta değil mi?. Zaten Marcus böyle bloklarla falan pek ilgili değil. Nedense. Daha çok facebook seviyor. Pehhh ....

      Sil
    4. EEEEEEE Orada çok arkadaşı var değil mi gerçi aslında blogları orada da paylaşmalıyız.. Onlarda görmeli.. Birde Marcus sosyafobik diyorsun.. Bak sosyal paylaşım sitelerinde takılıyor..

      Sil
    5. HAHAHAHAHAHA!!! Hiç güleceğim yoktu bebeğim. Süpersin! ;D Evet aslında dediğin gibi ama bana sorarsan bu sosyal siteler bence insanı daha çok dış dünyadan uzaklaştırıyor. Anlarsın ya... Yine de Marcus sadece internetten konuşmayı değil yüz yüze de görüşmeyi seviyor. Ve bu iyi.

      Sil
    6. Marcus aslında düzeltiyorum sadece yüz yüze konuşmayı seviyor fakat bu aralar dersler yoğun o yüzden interneti tercih ediyor ahh zavallım benim yaaa... Neyse artık bu bizim meselemiz değil.. Bu arada Marcus'un kulaklarını iyi çınlattık sahi o sabahtan beri nerede?

      Sil
    7. Az önce yanındaydım Facebooktaydı gene :P Ne çok seviyor şu siteyi anlamıyorum neden. hmmm ....

      Sil
    8. hmm.............

      Demek ders çalışıyorum odamda diyorda internette takılıyor haaa... Vay sahtekar...

      Sil
    9. Hahahaha ne sandın. Sonuçta o benim ikizim değil mi? ;D

      Sil
    10. ahhh siz ikiniz ne desem boş vallaha...

      Sil