16 Eylül 2012 Pazar

Gizli sır ;)


Hahahaha pekala bu sadece küçük bir şey. Enna ile her zaman yaptığım bir şey bu! Sadece bunun için Magma'ya teşekkür etmek istiyorum. O her zaman bana bu konuda rahat davrandı ve beni baskılarıyla sıkmadı. Onunla evlenmek ZORUNDA olduğumu biliyor ve beni bunun için rahatsız etmiyor. Fakat evlilikten sonra asla olmaz diyor. Hahahaha tabii ki ondan sonra böyle şeyler asla olmayacak aşkım. ;D
   Pekala, itiraf etmek zorundayım Enna bu konularda gerçekten iyi. (Neyden bahsettiğimi biliyorsunuz;) Ve sanırım onu bu konuda başka hiç bir şeye değişemem. O ve onun o dudakları. AH!!! ENNA! Ne yaptın bana. Dün geceyi hala unutamıyorum. Hahaha bu iyi değil. Dersler ve sınavlar başladı bile. Ve hocalar benim notlarımda sadece "Enna" yazısını görmek isteyeceklerini sanmıyorum. Ve Marcus kopya çekmeme izinde vermiyor. Bu senede kalacağım sanırım sınıfta hahaha ... Peki bu komik değil! Enna, bana ne yaptıysan hemen düzelt! Hala seni istiyorum bebeğim. ;)

22 yorum:

  1. Üzgünüm bir tanem ben hiçbirşey yapmadım herşey dün gece kendiliğinden gelişti.. Hala senin için çıldırıyorum o ayrı konu..

    Bu arada hocaları bilememde ben açıkçası kağıtlarda "Enna" yazısını görmek isterim ;* ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha elbette istersin. ;D Ama Marcus, dünyaca ünlü ve yetenekli bir kralın kardeşinin (ona göre) basit bir kaç sınavda kalmasını ve sınav kağıtlarında cevaplar yerine "Enna" yazmasını isteyeceğini sanmıyorum. ;) Yinede bunun için bir şey yapmıyor. Kopyaya bile hayır. Peki başka türlü nasıl geçeceğim sınavları anlamıyorum!

      Sil
    2. Kozlarını doğru oynarsan belki sana bu konuda yardım edebilirim ;)

      Sil
    3. HAHAHAHAHA Pekala bebeğim ne yapmam gerekiyor söyle? ;D

      Sil
    4. hmm elime düştün yani, Pekala Nacta bey.. Öncelikle benimle banyo yapacaksın ardından birlikte kor buzul dağlara gideceğiz ve bana oradan tek olan bir çiçekten alacaksın.. Buz alevi.. Ona göre sen bana o çiçeği vereceksin, bende sana istediğin kadar kopya ;) Ve tabi bu çiçeği bulman için en azından bana olan sevginin gerçek olması lazım, tabi bulabilirsen :*

      Sil
    5. NE? Buz alevi çiçeği mi? Ama Enna biliyorsun ki o çiçeği görenler sayılıdır. Yani onu bulmak neredeyse imkansızdan da öte bir şey. Ben nasıl bulacağım onu? Of! başka bir şey yapsam olmaz mı? :(

      Sil
    6. Bilmiyorum. Ne olursa yani. Sen karar ver ama çiçek olmasın!

      Sil
    7. O zaman Magmadan ayrıl!!!

      Sil
    8. YA ENNA! Yapma lütfen!! Bunu yapamayacağımı biliyorsun... Of! Peki tamam sana istediğin çiçeği bulacağım, tamam mı oldu mu?! OF!!!

      Sil
    9. Tamam tatlım.. Ama ben şimdi vazgeçtim

      Sil
    10. NE? NEYDEN VAZGEÇTİN? OF ENNA, NE DİYORSUN YA???

      Sil
    11. evet vazgeçtim Nacta, çok yorulacaksın istemiyorum. Daha basit birşeye karar verdim.Ama sakin ol olur mu,sinirlenme lütfen ;)

      Sil
    12. Neymiş peki o daha basit bulduğun şey?

      Sil
    13. sadece 1 hafta boyunca kavga etmeden sakin bir şekilde yaşamak istiyorum ve bu 1 hafta içinde sadece benimle zaman geçirmeni (acil olmadığı sürece) ve bu 1 haftayı her gece IMVU da geçirmeyi ;*

      Sil
    14. Hmm ...... Her gece IMVU olayına söz veremem ama onun dışındakileri kabul edebilirim. (Biliyorsun Marcus ara sıra aptal iksirleri için ot b*k bulmamız için bizi oraya buraya yolluyor ve bu bir hafta içinde de olur eminim ve onu aramak için gittiğimiz yerlerde o kadar yakın yerler değil biliyorsun, oralardan geri döndüğümüzde ne kadar yorgun olduğumuzu da biliyorsun. Bu yüzden ara sıra akşamları IMVU da olamam.) Tamam? :)

      Sil
    15. Hmm.. o olmadığın akşamları yol listesine eklerim ve o zamanda 3 gün yoksan toplam eğer o 3 günü artıdan olduğun zamana yazarım kabul ???

      Sil
    16. HMMMMMMMMMM ...............
      Peki tamam o olur. O zaman anlaştık mı? :)

      Sil
    17. Anlaştım ;* Bu gece gelecek misin? (Yoksa banyoyamı girelim?)

      Sil
    18. Önce banyo olsun. Gece uzun olacak ;)

      Sil
    19. ahahahahahahahahahaha Tamam canım, hadi gel bekliyorum ;*

      Sil