23 Temmuz 2012 Pazartesi

ENNA


Enna ve harika kıyafeti.
Nasılsınız millet? Geri döndüm! :D Evet uzun zamandır buralarda değildik. Okul ve yeni sihirler için Marcus bizi zorla çalıştırıyordu. Ama artık bitti ve kolay kolay özleyeceğimi sanmıyorum hahahaha...
Pekala, bu Enna'nın yeni kıyafeti. Evet gerçekten çok beğendim ve çizmek istedim! Yakında orijinal resmi göreceksiniz zaten. Ama benimki orijinal inden bile daha güzel oldu ne yalan söyleyeyim. ;D
Zaten hepimiz artık biliyoruz benim ne kadar muhteşem bir ressam olduğumu. Ama tabi ki hepsi bu kadardan ibaret değil. Daha bir çok dalda ve konuda üstün yeteneğe sahibim ;) Hepsini yakında size göstereceğim merak etmeyin hahaha...

Enna geliyor gitmeliyim. Yakında tekrar görüşeceğiz...
Beni takip etmeyi unutmayın ;)
--Nacta


30 yorum:

  1. Wooooooooaaaaaaaaaahhhhh Nacta.. Bu gerçekten iyi bir çalışma olmuş.. Enna neden yeni bir kıyafete geçtiki.. Cubur ve ben o kıyafetini onun için çok araştırarak yapmıştık.. Onada çok yakışmıştı.. :/

    Hmm.. Buarada çizimin yine herzamanki gibi mükemmel.. Yorum yok.. İnanılmaz olduğunu artık bilmeyen kalmamıştır sanırım.. Ama hala varsa eee yuh artık.. İnanılmazsın dewam et Nacta, diğer yeteneklerinide görmek için sabırsızlanıyorum XDDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Teşekkürler bebeğim. Her zaman mükemmelsin ;)
      Fakat hala benim muhteşem eserlerimi beğenmeyenler var. Çok yazık! Yinede sizlerin sayesinde buralardayım hahahaha aslında siz bensiz bir hiçsiniz ;D (sadece şaka)

      Bende Enna'nın kıyafetini beğeniyordum ama bu onun tercihi. Sanırım o bizimle aynı fikirde değilmiş!

      Sil
    2. Hmm.. pekala o kendi bilir o zaman onada sorcam zaten şimdi... neyse tatlım :))) Başka heberlerini bkliyoz ona göre ^^

      Sil
  2. WOOOOOOOOOOOOOOW!!!! Adamım çığır açmışsın sen... Ama özlemiştik çalışmalarını iyi oldu seni tekrar gördüğüm ^^
    Tabiiki yine harika bir iş çıkarmışsın ama anlam veremedim Enna neden kıyafetini değiştirmek istedi.. hmm neyse!! Buda yakışmış ona *herşey yakışır zaten* :3
    Fazla aksatma blogunu özlüyoz bakkk... ;D heheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey! Çok teşekkürler ;) bende sizleri özlemiştim!
      Ama Marcus'un gerzek takıntıları ve istekleri olmasa her gün yazarım inan. Yinede bu arada bile yapmaya çalıştığım işleri bazı kişiler hala eleştiriyor. Ne istiyor ki anlamıyorum! Bunu yaptığıma şükret!!! Dimi ama...

      Sil
    2. Yani... haklısın canım!!! Ne yazık ki bazıları birşeyin değerini kaybetmeden anlamaz.. -_-

      Sil
  3. Nacta, beni ne zaman çizeceksin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYATIM!!!! Çoooooooooooooooook üzgünüm.
      Ben sen çizim falan sevmiyorsun diye şey yapmamıştım yani Çok üzgünüm bir tanem. Bunu nasıl telafi edebilirim? Lütfen söyle. Seni üzdüysem tekrar özür dilerim aşkım! Affet beni...

      Sil
  4. owwwwwwwwww Nacta,,, sözlün kıskanıyo bakk. bence en yakın zamanda Magmayıda çizmelisin ^^ Hemde seninle birlikte huhh?? ne dersin??? :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birlikte çizmek?! O beni affeder mi o zaman?? Sanırım gerçekten bana sinirli. Ne yapmam lazım? :(

      Sil
    2. Bence ikinizi birlikte fln çizersen affedebilir.. Magmanın sana sinirli olduğunu sanmıyorum sadece az birazcık kıskançlık yapıyo o :))))

      Sil
    3. Öyle mi dersin? Pekala tamam.
      Zaten bundan sonra Enna'yı falan çizmiyorum! Değer bile vermiyor yaptıklarıma. Salak şey!!!

      Sil
    4. pekala tatlım sen bilirsin ama Enna'nın bunun altında kalacağını hiç sanmam ona göre !!

      Sil
  5. Evet Nacta banu ve magma haklı ... Durmadan Enna olmaz!! Bak kıskananlar varmış görüyorsun X)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kıskanmış. Ama o resim çizim falan sevmezdi ki! Bende o yüzden öyle bir şey yapmadım. Ama sanırım istiyormuş :/

      Sil
    2. hmm.. Çok tuhaf!!
      Belli ki artık Enna ile ilgilenmeni istemiyor XP

      Sil
    3. İstediği de olacak zaten merak etme! Bundan sonra Enna çizimi falan YOK! Bana değer vermeyene bende değer vermem!!

      Sil
  6. NAAAAAAAAAACTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! SEN NE YAPTIN BÖYLE!

    AMAN ALLAHIM BU BEN OLAMAM... Nacta bu korkunç görünüyor. Gerçekten çok çirkin olmuşum.. Bence resim işini bırakmalısın, bu iş hiç sana göre değil.. Bu konuda da hiç iyi değilsin ayrıca.. Aman tanrım.

    Ayrıca harika bir ressam değilsin ve de hiç olmayacaksın bu kadar kötü bir çizim ile ressam mı falan bırak hiç bir şey olamazsın sen!! Bu kadar kocaman bir kafam da yok ayrıca... Saçımda bu kadar berbat değil.. Nacta hayatım, bence sen biraz resim dersi al ondan sonra bu işe başla... !!!! Bak Magma bu konuda haklı onu çizsene bu çirkin tarz ile merak ediyorum açıkçası nasıl olacak diye??

    ahahahhahahahaha neyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi tamam bundan sonra senin için hiç bir şey yapmıyorum! Ne yaptın ettin Magma ile aramızı bozdun yine!!!!

      Sil
    2. AHAHHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHHAHA....

      OOOOOOOOOOOOOOOH CANIMA DEĞSİN AFERİM BANA!!!!

      NE İYİ YAPMIŞIMDA ARANIZI BOZMUŞUM.. evet Nacta şu anda vazgeçtim tatlım benim resimlerimi bundan sonra DAHA FAZLA hatta ÇOOOK DAHA FAZLA çizmelisin..

      Göster kendini Nacta, hadi bebeğim.. Seni Seviyorum :)

      Sil
    3. Hey Nacta.. Hala buradasın biliyorum.. NEDEN BANA CEVAP VERMİYORSUN?
      AHHH SEN GERÇEKTEN SALAKSIN!!! NE YAPARSAN YAP UMURUMDA DEĞİL.. AMA BAŞIN SIKIŞTIĞI ZAMAN O UYUZ SEVGİLİN YANINDA OLMUYOR DEĞİL Mİ? İMDADINA SADECE BEN YETİŞİYORUM.. NE İSTERSEN SADECE BEN YAPIYORUM.. SEN NE YAPIYORSUN HUH? NE?? 0 EVET KOCAMAN BİR SIFIR.. HATTA GÖZÜN MAGMA'YI GÖRDÜĞÜ ZAMAN DAHADA KOCAMAN BİR HİÇ OLUYORSUN.. NE YAPARSAN YAP UMURUMDA DEĞİL..

      DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİĞİM GİBİ BAŞIN SIKIŞINCA O ZAMAN - sen dediğimi anladım- YANIMA GELME!!! YALVARMA TAMAM MI?

      ......................................... ARGH!

      Sil
    4. bu arada ben bu durumdan şikayetçi olmuyorum, sadece iyi ve kötü gününde yanında kimin olduğunu sana göstermeye çalışıyorum!!

      Sil
    5. Biliyorum ama sen benim yaptıklarıma değer vermiyorsun! Hatta sadece yaptıklarıma değil HİÇ BİR ŞEYİME DEĞER VERMİYORSUN!!! Sözlümle aramın bozulmasına mutlu oluyorsun, hayatıma ve ilişkilerime karışıyorsun hatta sana verdiğim hediyeler için teşekkür bile etmiyorsun! Ben bunlar için hiç bozulmuyor muyum ama? HUH???? Nedir bu terbiyesizlik anlamıyorum! Marcus öyle sen öyle... İkinizde kendinizi bir mal sanıyorsunuz!!! Ben sizin kuklanız değilim oyuncağınız değilim! Çekip gideceğim bir gün elbet göreceksiniz o zaman!! Artık canıma tak etti! BENDE BİR İNSANIM!
      YETER BE!!!

      Sil
    6. AMAN ALLAHIM NELER DUYUYORUM.. PEKALA NACTA BEY, ÇEK GİT.. İstemiyorum artık daha fazla seni ve o uyuz sevgilini görmek.. Ne bekliyorsun ki hala gidip onunla evlen onunla yaşa artık.. İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M ARTIK SENİ BURALARDA TAMAM MI?!!!

      SABAH SENİ GÖRMEZSEM EĞER ÇOK MUTLU OLACAĞIM.. Hem zaten Marcus'unda sana bayıldığını hiç sanmıyorum.. Git o da üzülmez eminim...!!!!!

      Sil
    7. İyi peki TAMAM! Eğer istediğin gerçekten buysa gidiyorum! Yarın sabah ve bundan sonra ki her sabah beni görmeyeceksin!!!

      Sil
    8. Haa!!çokta umurumdasın.. Çıkma karşıma bundan sonra.. Seni ne görmek istiyorum, ne sesini duymak istiyorum, nede seni istiyorum!!! Ahhh Nacta barut ettin beni sağol yani!!!! TEŞEKKÜR EDERİM.. ARRRGGGHHHH!!!! Hemen.. Hemen git olur mu? gece bile görmek istemiyorum.....


      .... Off!

      Sil
    9. arrrrrrgghhhh!!!! sende aynı marcus kadar uyuz ve sinir bozucusun!!!!! OOOFFFFF!!!! DEFOL!

      Sil