29 Temmuz 2012 Pazar

Ateş Adam

Bu benim en büyük gücüm!!! Bununla gerçekten gurur duyuyorum.
Ve bu yüzden size ateş adamken bir tane resmimi göstermek istedim.
Yüzüm ne kadar harika görünüyor değil mi? ;D

Hahahahahaha pekala bu iş çok sabır ve cesaret gerektiriyor. Eskiden ben bunu yapmaya korkardım. O zamanlar küçüktüm yani bilirsiniz işte ateş insanın canını yakar ve tehlikelidir. Ve bu benim gücüm! Kabul etmem ne kadar zor olsa da zamanla buna alıştım ve hoşuma gitmeye başladı ;) Artık yakıp geçemeyeceğim hiç bir şey kalmadı! Enna dahil ;D hahaha

Marcus ile şehre ineceğiz. Halk kütüphanesine gidecekmişiz. Ne gereksiz! Kitap kurdu işte...
Neyse ben kaçtım.
Herkese iyi hafta sonları diliyorum ;)

(Not: Enna akşam kimseye söz verme seninle özel bir şey konuşmam lazım.)

11 yorum:

  1. Tamam hayatım söz vermem hiçkimseye...
    ---özel derken çok merak ettim bak şimdi---

    Ateş adam olarak görmek seni çok ateşli oluyor kabul;) Ama o şekilde gerçekten bedenin çok sıcak oluyor ve dayanılmayacak bir şekil oluyor.. Bunuda belirtiyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu yüzden birbirimize dayanamıyoruz. Dokunamadığımız için ;D Akşamı bekle önemli olmasa söylemezdim!

      Sil
    2. Evet ben sana buyüzden tahamül edemiyorum zaten.. Aşırı sıcaksın ve bende farklı etkiler yaratıyorsun...

      Akşamı beklemek zorundamıyız ya.. Gel yanıma söyle işte yada mesaj at :)

      Sil
    3. Sinir bozucu şey!!!!

      Sil
    4. Teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. Whooooowwww!!! Nacta adamım ne yaptın yaaa.. Yanıyoruz zaten burada 42-43 derece hava sıcaklığında sende üzerine tuz biber oldun yani XDDD Neyse resim çok güzel!! *her zamanki gibi mükemmelsin* ve yüzünede bayıldım gerçekten çok seksi çıkmışsın resimde ahhahahahha XDDD
    Ama neden kitap okumayı sevmiyorsun ki? Başak burcu değilmiydin sen? oO

    Sanada iyi hafta sonları diliyorum.. Kendine iyi bak ^^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burç ile ne alakası var ki? Ben sadece fazla hoşlanmıyorum kitap okumaktan. Bence boşa zaman kaybı. O zamanı ben bir kaç tatlı kızla geçirmeyi yeğlerim ;D hahahaha

      Sil
    2. Pekala herkesin kendi fikri ;) Ben sadece başak burcu insanlar Marcus gibi kitap kurdu olurlarda o yüzden senin sevmemeni garip karşıladım bi anda XP

      Sil
  3. :) Tek kelime ile harika.. Yorum yok senin için.. Hep mükemmelsin :D

    YanıtlaSil