7 Ağustos 2012 Salı

Mauna Loa

Bu gerçekten benim görmek istediğim (Ama henüz hala daha bu fırsatı ele geçiremediğim) dünya gezegenindeki en büyük yanardağı! Adı Mauna Loa ve gerçekten bir patlamasıyla dünyanın yok olabilecek kadar büyük boyutta bir şey. Bir sanat eseri. Mükemmel bir buluş! Gerçekten yanardağlarını çok seviyorum. Büyük küçük fark etmez, onların hepsi benim için bir yaşam kaynağı. Ve sanırım Magma ile orada evleneceğiz. ;) Büyük görkemli muhteşem bir yanardağında.

Dünya da böyle büyüklükte yanardağlar olduğunu bilmiyordum aslında. Marcus için kütüphaneye gittiğimde evrendeki  en büyük yanardağları konu alan bir kitap görmüştüm. Onun içinde yazıyordu. Bununla birlikte daha görmediğim altı tane daha yanardağı varmış. Onlarında resimlerini bulabilirsem koyacağım. Veya belkide ben gidip çekerim... Hahahahahaha belki Enna'da benimle gelmek ister! Biliyorsunuz o yanardağları ateşleri lavları alevleri çooook seven bir kız hahaha ve beni de oralarda yalnız bırakmak istemez herhalde ;D

Neyse (konumuza geri dönelim) bu Mauna Loa adlı büyük yanardağının bir kaç fotoğrafını paylaşmak istiyorum. Gerçekten harika görünüyor. Keşke onu bir kez daha patlatmama Marcus izin verseydi ahahahaha Bunun bir daha görmek için can atıyorum ;)










Harika bir şey değil mi? Ne kadar güzel bir görüntü. Kırmızının sarı ile dansı! Ah! Bunu bir daha görmek zorundayım :D Marcus eğer bunu okuyorsan 
LÜTFEN İZİN VER!!! LÜTFEN  LÜTFEN LÜTFEN?

13 yorum:

  1. Allah aşkına Nacta saçmalama,, dünyayı bir düşün.. yapma ne olur bizde burada yaşıyoruz.. yokmu sizin oralarda bööle yanar dağlar falan onlarla oynasan olmaz mı????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLMAZ! Ben bunun patlamasını görmek istiyorum. :D Hem zaten bizim buralardakiler yılda iki kez kesin kendi kendilerine patlıyorlar. Gerek yok! Ama Mauna Loa senelerdir sessiz. Düşünsene bir patladığını BOOOOOM!!! Ah! Görmek istiyorum, görmek istiyorum, görmek istiyorum :D

      Sil
    2. Allah aşkına saçmalama yahu.. tamam evet sessiz bişeyin uyanması harika olur bunu bende gçrmek isterim ama bu dünyada tehlikeli bir olay o kadar insan var Nacta.. aaaaaaaaaaa

      Sil
  2. WOOAAAAAAAAHHHHHH NACTA SAÇMALAMA NE OLURSUN!!! O_O
    Benim karakterim beni öldürmeye çalışıyor huh?? ahahhaha ama bunun olucağını tahmin etmeliydim -.-
    Evet çok güzel resimler ama seninde dediğin gibi bunu patlatırsan dünya yok olabilir ve bizde ölee ve ondan sonra kim senaryonun sonunu getirecek bi düşün? XD hehehhehe Yapma tamam mı? bak sana güvebiyom..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senaryonun sonu mu? Neyden bahsediyorsun sen?

      Sil
    2. Nasıl neyden bahsediyorum??? Çizgi roman/senaryo? Unuttun mu oO aah tamam tmm anladım..Sen yine kendini gerçek sanmaya başladın!! Nactacığım kendine gel lütfen..seni biz yarattık ;)

      Sil
    3. ahahahahhahahahahhahahah Evet bak ben bunu unutmuşum XDDDDD

      Sil
  3. Ahh Nactacığım tabiki seve seve seninle gelirim ne demek bu? Ayrıca Magma ile orada evleneceğinizede çok sevindim.. Çünkü siz iki ateş beyinli için başka uygun güzel bir yer olamazdı kesinlikle zaten.. Aferim bu yolda devam et!!!

    Ayrıca diğer 6 yanardağıda görmeye gideriz elbette. Ama lütfen, beni orada bırak..

    Çünkü senden ve o uyuz sevgilinden başka kurtulma yolum yok.. Eğer orada intihar edersem, hem tarihe geçerim hemde sen asla evlenmezsin.. Mwhahahhahahaha XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam! Seni asla buralar götürmeyeceğim.

      Sil
  4. Asla olmaz Nacta, biliyorsun! Gezegen dışında büyü yapmak kesinlikle yasak! Ayrıca buna yetkin yok. Ben izin versem bile hocalar seni yollamayacaktır. Anlatabiliyorum değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama nedeeeeen yaaaaaaaaaaaaaaa?
      Sen istersen eğer onları ikna edebilirsin ama değil mi? Değil mi Marcus? Değil mi?? :D

      Sil
    2. Nacta hayatım boşuna uğraşma Marcus ne yaparsa yapsın, işin içine Dünya gezegeni girerse herşey değişir biliyorsun.. O zaman hiçbir şey yapma yetkisi yok! Marcus bile olsa dahi!!!...

      Sil