20 Temmuz 2012 Cuma

En yakınından nefret etmek

Enna! Beni bazen delirtiyor. Hatta onu öldürmek istediğim bile olmuştur. Bunu belkide asla yapamam ama söylemek bile beni rahatlatıyor. Çünkü o bazen o kadar.......şey ki
AAAAAH!!!!!! O kadar güzel ki. Neden o sözü yıllar önce verdim ki sanki. Şimdi belki hayatım böyle olmazdı. Kendimi asla affetmeyeceğim! Herkese acı çektirmekten başka bir şey yapmıyorum!! Sadece bu kadar. Marcus bile bana yardım etmezken yapabileceğim ne var ki?!..... İntihar etmeyi bile düşünmedim değil! Ama ben bunu bile yapamayacak kadar korkak biriyim!!! KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM! Yarın sabah uyandığımda belkide bu yazıyı silerim. Ama o zamana sen çoktan okumuş olacaksın! Neden beni seviyorsun ki? Senden nefret etmek isteyen birini neden hala seviyorsun? NEDEN? Biz asla birlikte olamayız. Bu buzul dağlarının lav içinde erimeden günlerce ayakta durması kadar imkansız, anlıyor musun? Hayır! Anlamıyorsun. ve asla anlamayacaksın. Çünkü bende anlamak istemiyorum! Sadece...Sadece
Her neyse!

7 yorum:

  1. Sadece NE??? DEVAMI NERDE BUNUN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı yok! Bu kadar.

      Sil
    2. Hayır Nacta, neden bu düşüncelerdesin anlamıyorum.. Evet sana katılıyorum. Ailenin aptal sözü yüzünden istemediğin bir evlilik geçireceksin.. Ve bu sana acı veriyor farkındayım, ama yapmak zorunda değilsin..

      Sil
    3. HAYIR ANLAMIYORSUN!!! BUNU YAPMAK ZORUNDAYIM!
      ANLAMIYORSUN İŞTE!!!!!!!!!

      Sil
    4. Saçmalama elbette anlıyorum ama sen bir kralın ikiz kardeşisin.. Yani kendi krallığın var.. Hiç kimseye muhtaç değilsin.. O yüzden bunu yapmak zorunda değilsin ben bundan bahsediyorum.. Seni elbette anlıyorum Nacta.. Sen bir prensin ve milletin emirlerine uyuyorsun.. Ahhhh bu berbat!!!

      Sil
    5. Doğru haklısın ben bir zavallıyım.

      Sil
    6. AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... arrrgghhh ben opnumu dedim allah aşkına.... Nacta....

      Sil