7 Temmuz 2012 Cumartesi

Firexist.

Bu benim gezegenim Firexist :)


Kendisinin güneş gibi göründüğünü itiraf edebilirim
hahahaha ama orası bir güneşten bile sıcak emin olabilirsiniz ;)
Pekala, geçen gün oraya bir görev için gönderilmiştim bu yüzden sizlerinde orayı görmenizi istedim. Aslında anladım ki herkesin kendi dünyası gibisi yok. Gerçekten orayı seviyorum! Bunu yıllar önce oradan ayrılmadan fark edememiştim. Bazı şeylerin değeri gerçekten kaybedilmeden anlaşılmıyor.
Aslında burası göründüğü kadar kırmızı ve parlak değil. Gerçekten yaşanabilecek (buz severler hariç) harika bir yer. Çok güzel evleri ve pazarları var :D Çok yakın zamanda temelli orada yaşayacağım. Belki daha sonra size bunun hakkında bir kaç resim gösterebilirim haha ;)

Sanırım bu kadarı yeterli. Enna yüzünden yarın sabah için erken uyanmalıyım. Yeni sene için sınavlar başladı bile. Ve şu anda Enna bana nasıl bakıyor görmenizi isterdim. Gerçekten onu bu şekilde sevmiyorum (desem yalan olur) ;D
Evet, gitmeliyim canlarım. En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere ;)

--Nacta

4 yorum:

  1. waaahhhh Nacta,, harika bi yer olmalı burası.. aslında benimde ateş gücüm olsaydı burayı görmek isterdim XDDD Bana oradan anı getir bi sonrakine olur mu?? :))) İİİİ uykula cnm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi getiririm bebeğim nasıl istersen ;)
      Ama ateş gücünün olmasına gerek yok ki. Eğer gelmek istiyorsan ben seni götürürüm. Sadece buz yada su gücün olmasın yeter ;D

      Sil
  2. woooooow!!!! Sahiden çok parlak görünüyor Nacta!!! *_____*
    Sen burada nasıl yaşıyorsun?! ahahahha XD Ama daha fazla resim istiyorum gezegenin hakkında.. pazarları ve evleri merak ettim ;)

    Ve umarım sınavların iyi geçer ♥ bu sefer sınıfta kalmanı istemeyiz dimi?! XDDD

    Kendine iyi bak ...*seviliyorsun* ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHA merak ettiysen, ablanla birlikte bir ara gitmeyi planlıyoruz. Sende gel istersen pazarları ve evleri gösteriyim? ;)

      Sil