2 Eylül 2012 Pazar

Eski bir anı

Hahaha! Bunu nasıl unutabilirim ki? Enna ve benim ilk buz dağlarındaki kavgamız. ;D O sıralar henüz on iki yaşındaydık ve gerçekten (istemeden de olsa) büyük bir faciaya yol açmıştık! Marcus ve bütün okul bizi o halde görmüştü ve son hatırladığım ikimizde iki hafta boyunca büyük bir kulede hapis olarak yaşamıştık. Birbirimizle kavga etmeden anlaşana kadar. Ah! O günleri asla unutamam. Ne demek istediğimi anlamadığınıza eminim. Bu yüzden size o günden bir resim göstereceğim.
Bu gerçekten gürültülüydü...


Şimdi dediğini duyar gibiyim. On iki yaşında birisi böyle bir şeyi nasıl yapar. Hahahaha lütfen. Bir şeyi unutuyorsunuz. Onun adı Enna ve benimde Nacta değil mi?! ;D Hahahahaha ...
Ama bu olaydan sonra Marcus'u görmeliydiniz. Gerçekten çok KORKUNÇ görünüyordu. Artık kavgalarımızda bize o kadar kızmıyor. Direk müdürün yanına yolluyor. Sinir bozucu şey! Bu konuda Enna'nında benimle aynı fikirde olmasına seviniyorum. O olmasaydı Marcus ile asla baş edemezdim herhalde. (Kendi kardeşim olmasına rağmen) ;)

12 yorum:

  1. ahahahaha bunu hatırlıyorum, kıyametin koptuğu dakikalardı.. Ahh tanrım Marcus'un surat ifadesi, unutulamayacak haldeydi. Biliyor musun o gün bizi öldürecek sanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Hatta o bizi o gün öldürürdü de. Hocalar olmasaydı ahahahaha düşünmek bile istemiyorum! ;D

      Sil
    2. Ohh Nacta, Nacta, Nacta tatlım ne olur hatırlatma, hatırlamak istemediğim ama en iyi anılarımızdan birisi. Biliyorsun Marcus bu konular hakkında konuşmamızdan bile hoşlanmıyor ahahaha..

      Sil
    3. Allah allah ona ne be? Hahahaha bu benim blokum istediğim şey hakkında konuşurum dimi? ;D ahahaha!

      Sil
    4. Evet orası öyle fakat Marcus için herşey daha fazla önemli biliyorsun. Burada bulunabilir ve hayatı tehlikeye girer o yüzden fazla konuşulmasından hoşlanmıyor işte uyuz :)

      Sil
    5. Var ya bazen onunla çalışmayı bu yüzden istemiyorum! Hep kendi hayatını düşünüyor. Biz onun için çalışmak zorundaymışız gibi davranıyor! Bundan öyle sıkıldım ki anlatamam.

      Sil
    6. Böyle davranma o senin ikiz kardeşin. Bak dün birlikte 23 yaşınıza girdiniz, artık kocaman adamlar oldunuz yapma ne olur ;)

      Sil
    7. Hahaha evet öyle ama o hala benden küçük. Bak kendini bile koruyamıyor hahaha. ;D

      Sil
    8. ahahahahaha sen o yüzden varsın zaten tatlım ;*

      Sil
    9. Biliyorum, ben her zaman mükemmelim! ;)

      Sil
    10. evet ayrıca çokta mütevazisin yani ^^

      Sil
    11. Hahahaha her zaman. ;DDD

      Sil