2 Eylül 2012 Pazar

Özel gün!

  Ah! Evet, maalesef benim ve küçük kardeşimin özel günü yani doğum günü bitti. Harika bir gece geçirdim! Ama Marcus için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. O böyle partileri doğum günü bile olsa sevmez. Ne kadar sıkıcı öyle değil mi? ;D Neyse, hepinize bu özel günümüzde bizi yalnız bırakmadığınız ve her zaman bizimle olduğunuz için teşekkür etmek istiyorum. Özellikle Enna. Harika bir gece yaşattığın ve büyük hediyen için teşekkür ederim bebeğim. Bunu asla unutmayacağım! ;) Ve Magma, hayatım. Biliyorsun ne kadarda Enna ile yakınlaşsak da aslında tek meleğim hep sensin, bunu biliyorsun zaten. Ve Enna'ya gece için Magma'ya da harika bir sabah için çok teşekkür ederim. Siz olmasanız ben ne yapardım. ;D
  Ve diğer hayran mektuplarına ve süper hediyeler içinde ayrıca teşekkür ederim. Hepsini çok beğendim! (Özellikle kırmızı olanları ;)

Çok teşekkür ederiz arkadaşlar. İyi ki varsınız!

--Nacta Tasartir
--Marcus Tasartir

2 yorum:

  1. Rica ederim tatlım. Marcus ve seni mutlu görmek beni çok mutlu ediyor.. Geceyi benimle sabahıda Magma ile geçirdin.. Doğum günün diye birşey demiyorum, bir daha olmasın tatlım ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe... tamam bebeğim. Teşekkürler yine :)

      <3

      Sil