1 Ocak 2013 Salı

Yeni yılda Yeni değişim!

ARGHHHHHH BU SALAK MARCUS NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR BÖYLE ANLAMIYORUM!!! Bizim gurubu bırakıp başka bir yere geçmek mi? MARCUS, biliyorum ki bunu okuyorsun bu yüzden HEMEN CEVAP VERECEKSİN!!!! Beni tanıyorsan eğer senin başka kişilerle (özellikle de benim sevmediğim kişilerle) birlikte 13 müdür 14 müdür nedir işte o kaptanların arasına katılmana izin vermeyeceğimi bilirsin!! Lütfen arkadaşlar yardım edin, Marcus'u elin manyaklarına gitmesine engel olmak zorundayız! Kardeşimi göz göre göre kaybediyorum. Yanda duran resimde "Facebook adlı dünya gezegenindeki internet sosyal sitesinde yaptığımız konuşmadan görebilirsiniz.

ARGHH SALAK MISIN SEN YAAAA !!!! NEDEN SENDEN DAHA DÜŞÜK SEVİYEDEKİLERE KATILIP GÜÇLENMELERİNE YARDIMCI OLACAKSIN Kİ??? ORDA OLDUĞUNU VE BUNLARI OKUDUĞUNU BİLİYORUM MARCUS!!!! Ve eğer böyle bir şey yaparsan beni unut anladın mı??!!! Oraya bir kere gidersen geri dönemezsin! Bunu da düşünerek hareket et bence BENİM BEYİNSİZ KARDEŞİM!!!!!

ARGHHHHH LANET OLSUN SANA!

17 yorum:

  1. AHAHHAHAHAHAHHA!!!! İnanmıyorum bu sahiden oldu mu?? Yani Marcus kaptan mı oldu??? Yani, frubu bırakıp gidecek mi? Ne neler oluyor böyle!!!

    Tamam evet bu güzel bir fikir. Marcus'u savaşırken görmek harika olur fakat biz ne olacağız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi düşünen yok ki canım... Biz neyiz ki! Onlar saygın terbiyeli bir soydan geliyor, biz ise hepimiz PİÇ'ten farksızız!!! OLAN BU!

      Sil
    2. ahhhhh Nacta tatlım çok sinirlisin.. Merak etme Marcus'un bizi bırakıp gideceğini hiç düşünmüyorum. O böyle bir kalleşliği yapacak kadar küçük değil değil mi?

      Sil
    3. Bilmiyorum Enna Bilmiyorum!!! Bu sefer kararında ciddi gibi geliyor bana.

      Sil
    4. CİDDİ Mİ??? NE???!!! BU KOMPLE BİR SAÇMALIK OLUR!!! Beni buraya getirmek için çok uğraştı şimdi kendisimi gidecek yani.. Yani gibip Shinigami mi olacak.. Byakuya'yı ne kadardır tanıyor ki?? BU KADAR ÇABUK NASIL GÜVENEBİLİYOR!!!

      Sil
    5. BİLMİYORUM Kİ!!! SANKİ ÖZ AİLESİNİ BULMUŞ GİBİ BENİMSEDİ O GERZEK PİÇLERİ!!!! Üstelik onlar Marcus'dan bile güçsüz sayılırlar!!! BÖYLE BİR ŞEYİ NASIL DÜŞÜNEBİLİYOR !!!!!!!!!!!!

      Sil
    6. İnan anlayamıyorum.. Yani bu kadar çabuk garip geldi belliki işleri ağırlaştı ve kendilerine güçlü ve yetenekli birisini arıyorlar.. Marcus bunun için ideal diye hemen ona teklif ettiler ve o da kabul edecek se... ahhhhhh düşüne miyorum!!!

      Sil
    7. Edecekse değil ENNA! EDECEK!!!!! O geri zekalı kör bencil bir piçe dönüşmüş haberim yokmuş! Bırakalım da devam etsin. Elinde sonunda geri dönecek!!! Dönmezse de ... Onu o zaman düşünürüm!

      Sil
    8. Dönmezse mi?? Marcus'u tanımıyormuş gibi davranma giderse dönmez bunu sende biliyorsun.. Ahh tanrım tamam evet hoş olabilir fakat şimdi değil.. Hayır bunun için DAHA ÇOK ERKEN!!!

      Sil
    9. Bırakalım da ne hali varsa görsün. Zaten hepimiz artık onun ne kadar bok gibi bir herif olduğunu biliyoruz. Cehenneme kadar yolu var!!!

      Sil
    10. Bu şekilde konuşma Nacta .. Üzülüyorum bak.. Offf neden oldu ki bu şekilde :/

      Sil
  2. Nacta, neden bizim özel konuşmalarımızı herkese açık bir ortamda yayınlıyorsun? Bunun için sana ağır bir ceza vermem gerekecek sanırım. Ayrıca diğer saygın kişilerle bu şekilde konuştuğun için alacağın ceza iki katına çıkacak. Ya şimdi yazıyı kaldırıp orada adı geçen herkes den özür dileyeceksin yada bu terbiyesiz hareketinin sonuçlarına katlanacaksın!

    Saygılarımla.
    - Marcus Tasartir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PEHHHHHHH SEN ÖNCE O AKLINDAKİ BOK FİKİRLERİ KALDIR SONRA BEN BU YAZIYI KALDIRIRIM!!! TAMAM MI?? VE AYRICA HİÇ KİMSEDEN ÖZÜR FALANDA DİLEMEYECEĞİM! NE YAPTIM Kİ BEN! ONLAR BENDEN ÖZÜR DİLESİNLER ÖNCE, SENİ ALMAYA ÇALIŞAN ONLAR!!!!! ARGHHHHHHHHH KORUMA BANA ONLARI!!!!!!!!!!!!!!!

      Sil
    2. Ah! Sen kime çektin böyle anlamıyorum. Bazen bizim aileden olmadığını düşünüyorum biliyor musun?. Sana bu tarz hareketleri hiç yakıştırmıyorum doğrusu Nacta. Bildiğin gibi böyle önemli kararlar öyle değersiz bir ortamda verilmez. Bunun için özel olarak yüz yüze konuşmak lazımdır. Sayın Kuchiki Byakuya, hafta sonuna kadar burada olacağını haber vermişti. Bu konuyu en ince ayrıntılarına kadar konuşup tartışmak için. O zaman kararımı kesin olarak vereceğim. Şu anda net bir şey yok. Lütfen fazla uzatmadan herkes den özür dile ve kapatalım bu önemsiz tartışmayı. Rica ediyorum.

      Saygılarımla.
      - Marcus Tasartir

      Sil
    3. ÖNEMSİZ TARTIŞMA ÖYLEMİ??? O PİÇ HERİFLER HAFTA SONUNA KADAR GELDİĞİNDE SEN ONLARLA BİRLİKTE ÇALIŞMAK İÇİN O BOK İMZAYI ATACAKSIN AMA DEĞİL Mİ??? BİZİ ARDINDA GÖZÜNÜ BİLE KIRPMADAN BIRAKACAKSIN DEĞİL Mİ????? BANA BAK MARCUS, EĞER ÖYLE BİR BOKLUK YAPARSAN SENİ KARDEŞLİKTEN SİLER, HATTA SOYADIMI BİLE DEĞİŞTİRİRİM !! YAPARIM BAK!!!! ÇOK CİDDİYİM!

      Sil
    4. Nacta, pisleşme lütfen. Seninle insan gibi konuşmaya çalıştıkça hayvanlaşıyorsun. Eğer böyle devam edeceksen hafta sonunu bile beklemeden gideceğimden emin olabilirsin. Daha fazla seninle bu konu hakkında tartışmayacağım. Ve ilerisi için ne tür kararlar vereceğim seni ilgilendirmez. Seviyeni bil! Konu kapanmıştır.

      - Marcus Tasartir

      Sil
    5. PİÇ HERİF!!!!!!!!!!!!

      Sil