21 Kasım 2012 Çarşamba

Her zaman böyle oluyorsun. ;)

Ah Enna Ah! Neden her zaman bana karşı bir şey yapamıyorsun anlamıyorum?. Sanırım bu senin zayıf noktan bebeğim. Ateş buzu yok eder ama unutma. Bir gün o tatlı gözlerini yok edersem belki bu anları çok arasın. ;) Henüz değil ama. Şu anda hala güçlerim bütün özelliklerini bilmiyorum. Belki kral olunca... Kim bilir?. Belki bir gün birbirimize karşı kin ve nefret duyacak ve ölümüne savaşacağız. Hahaha o günü gerçekten yaşamak isterdim. ;) Geleceği belki Marcus gibi bilemem ama hissedebilirim belki?. Ve bir şey biliyorum ki bir gün gelecek birbirimize zevk, coşku ve aşk ile değil nefretle bakacağız. Ve belkide o zaman karşımdaki bu bana aşık kız kaybolmuş olacak. Ama sanırım bu o zamana göre değişebilir. Yani umursamaya bilirim! Hahahaha! Aman yinede dikkat et Enna, buz her zaman eninde sonunda eriyecektir. ;D



Bu arada sevgili blok okuyucularım. Sanırım söz verdiğim gibi Enna'nın iç çamaşırlı resmini koyamayacağım. Hepinizden çok özür dilerim. Ama sinir bozucu şey izin vermiyor yapabileceğim bir şey yok. (Tabi gizlice koymadığım sürece ;) Ama sanmıyorum, o bu bloku okuyor zaten. Buna izin vermeyecektir eminim. Neyden kaçtığını anlamıyorum! Vücudu güzel, kendide öyle. Neden bu saklanış!! Ah! Neyse tamam daha fazla onun hakkında yazı yok. Bu gidişle ne tahtın sahibi olucam nede Magma'nın. Hahahaha ...

Beni izlemede kalın. ;)

7 yorum:

  1. Seni aşağılık köpek.. Bunu hiç unutma Nacta ben her zaman senden çok daha iyi olacağım!!! Hiç bir zaman birbirimize düşman olmayacağız en azından ben istemediğim sürece tamam mı? Ve şunu sana sevgili ikiz kardeşin söylemedi herhalde, her zaman (ki bu tarihte bile bilinir) cadılar büyücülerden çok daha güçlü ve üstündür. Yani Kral olsan bile benim Kraliçe olmadan ki halim ile yinede seni geçerim sen düşün.. Hele ki birde bunun üstüne kraliçe olunca sen gör eğlenceyi o zaman..!!


    İç çamaşırlı resmimede gelince, istersen koyabilirsin ama güzel bir şey olsun lütfen .. Tabi yine istersen eğer, senin için hazırlanabilirim ve sende bloguna koymak için resmimi çekebilirsin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi tamam senin ve benim güçlerim hakkında tartışmayacağım! Ama bu benim için hazırlanma fikri hoşuma gitmedi değil. Bugün olmaz ama iki gün sonra Gothar ve Marcus dağlara gidecekler. Marcus'un büyüleri için işte biliyorsun... Yani belki o zaman bir şeyler yapabiliriz?. ;)

      Sil
    2. ahhhh 2 gün var yani daha .. tamam tatlım pekala senin için farklı şeyler deneyeceğim.. Bu aralar aslında saç modelimi değiştirmek istiyorum sen ne dersin?

      Sil
    3. Ah evet bebeğim harika fikir ve hatta belki rengini de değiştirebilirsin? ;D Kırmızı nasıl fikir ?? Hahahaha!

      Sil
    4. Allahım ya ben kırmızı mı dedim şimdi.. Tek düşüncen kırmızı saç senin değil mi? Ahh Nacta, ahh.. Pekala tamam senin için hem modeli hemde saç rengini değiştireceğim tamam mı?

      Sil
    5. Seni seviyorum bebeğim. ;)

      Sil
    6. Sahiden değiştirmemi bu kadar istiyormusun sen?

      Sil