18 Ağustos 2012 Cumartesi

Fire Water

Ah evet, bu benim en sevdiğim içeceklerden biridir ;) Uzun zamandır onunla bir araya gelmemiştim. Ancak dün akşam Magma bana bir sürpriz yapmış ve aile toplantı yemeğinden sonra onunla nihayet baş başa kaldığımızda bana uzak doğu yanar dağlarından özel olarak bir şey getirttiğini söyledi ve o muhteşem karışımı gösterdi. Tam beş tane almış benim için :D AH! Onu seviyorum...



Fire Water bulunması zor hatta çok zor bir içecektir. Onunla ilk tanıştığımda henüz on iki yaşındaydım. Ve onun o muhteşem tadını şimdi neredeyse unutmak üzereydim. Ama, her zaman, ilk önce hep beni düşünen, tek meleğim, Magma sayesinde yine o mutluluğu yaşayabildim. Seni seviyorum hayatım. ;)

Pekala bu kadar aşk sözü yeter, yoksa eğer biraz daha devam edersem
birisi bu içkiden bile daha fazla alevlenecek. XD ahahahahahaha...

3 yorum:

  1. Sadece alevlenmek olsa iyi Nacta birazdan seni burada gerçekten parçalayacağım.. Ben senin içtiğin bu "SU"dan bile daha fazla yakabilirim bedenini bunu biliyorsun değil mi?

    Arrrgghh!!!! Bende dün akşam nerelerde sürttüğünü açıkçası merak ediyordum.. Demek "MÜTHİŞ" nişanlının ve onun "MÜTHİŞ APTAL" ailesinin yanındaydın.. Harika... ve ayrıca başbaşa kalmanız kısmınada bayıldım..

    "Seni Seviyorum Hayatım" huh? Bu lafı sadece bana söylediğini sanıyorumdum, açıkçası çok merak ediyorum senin hayatında Magma ve benim dışımda daha kaç tane "HAYATIM" DEDİĞİN BİRİSİ VAR HUH???

    Neden sürekli beni sinir edecek şeyler yapıyorsun sen? Ve ayrıca buda gözümden kaçmadı bay beyinsiz.. "ilk önce hep beni düşünen, tek meleğim" huh?? Doğru doğru haklısın seni başka hiç kimse düşünmüyor zaten.. evet!! Sen sadece ona layıksın, başkasına değil!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAHAHAHAHA Bebeğim biraz sakin ol lütfen. Burada kavga çıkmasını istemeyiz değil mi? ;D Haha pekala evet, dün Magma'nın yanındaydım (tahmin etmeni beklerdim) üzgünüm bebeğim ama ben onunla yakın bir zamanda evleneceğim, bunu kabullensen iyi olur. Ve ayrıca "hayatım" dediğim sadece iki kişi var ve diğerlerine ne söylediğim (yada Magma ya) seni ilgilendirmez! Üzgünüm güzelim ama seni sinirliyken seviyorum... ;D

      HAHAHAHAHAHA Bu eğlenceli olmaya başladı!!!!

      Sil
    2. Eğlenceli mi???? Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!!!!

      Aslında seni terk etmek ve buralardan komple çekip gitmek lazım fakat!!! Marcus var o yüzden yapmıyorum.. Uyuz şey!!!

      Kimmiş o "Hayatım" dediğin iki kişi merak ettim.. Diğerlerine ne dediğin tabi ki de beni ilgilendirir.. Düne gelince Marcus da etrafta yoktu bende onun yanındasındır sandım, Magma'nın aptalca aile yemeklerini düşünememiştim PARDON!!! Ayrıca Magma ile evlilik meselesini neden sürekli ortaya çıkarıyorsun bunu da anlamıyorum açıkçası!

      Beni sinirliyken seviyorsun mağdem o zaman yapacaklarıma da birer birer katlanmak zorundasın HAYATIM!!!
      ---- Ortada eğlenceli bir şey varsa eğer, o da birazdan rezil bir hale düşeceğin olacak Nacta.....!!! Sanırım bende kendim için ona "HAYATIM" cümlesi yakışan bir erkek bulmalıyım ;)

      Sil