27 Eylül 2012 Perşembe

Hata nerede?

Sanırım bir hata yaptım ve hayatımdaki en önemli kişiyi kaybetmek üzereyim. Yada belki de çoktan kaybettim ama yeni fark ediyorum! Yine de bunda sanırım suçlu benim. Ne yaptığımı bilmesem de sonuçlarına katlanmak zorundayım. Her zaman herkese eşit davranmak bazen çokta iyi bir fikir değilmiş diyorum. Daha sonra diğerleri de aynı ilgiyi bekliyor ve onlara da o ilgiyi gösterince, herkesi düşününce, hepsini önemseyince, bir şey olmadığını, aksine hep kendimin üzüldüğünü ve kara bir boşluğa yuvarlandığımı fark ediyorum. Yada şimdi fark ettim demek daha doğru olur. Peki şimdi ne yapmalıyım? Ne yapmam gerek? Bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum...

Bilmiyorum Enna seni bu ana kadar ne için buralara getirdiğimi bilmiyorum, sana karşı gerçek duygularımı bilmiyorum! HİÇ BİR ŞEY BİLMİYORUM ve bütün herşey için ÇOK ÜZGÜNÜM!

Hiç yorum yok: